هیتمن 3 برای کنسول های فعلی و نسل بعد رونمایی شد

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، استودیوی بازی سازی IO Interactive در رویداد معرفی بازی های پلی استیشن 5 از قسمت جدید مجموعه بازی های هیتمن رونمایی کرد. البته که این هیتمن جدید فقط هم مختص کنسول پلی استیشن 5 نخواهد بود و عرضه آن برای تمام پلتفرم های حال حاضر در نظر گرفته شده است. بازی هیتمن 3 (Hitman III) برای عرضه در ژانویه سال 2021 و روی پلتفرم های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر در نظر گرفته شده است.

هیتمن 3 برای کنسول های فعلی و نسل بعد رونمایی شد

آن طور که سازندگان بازی از هیتمن 3 صحبت کرده اند، این قسمت جدید قرار است به سه گانه اخیر هیتمن پایان دهد؛ سه گانه ای که با بازی سریالی Hitman در سال 2016 شروع شد و در سال 2018 هم شاهد عرضه دنباله آن یعنی Hitman II بودیم.

از نظر گیم پلی، می توانیم انتظار نسخه ای پیشرفته تر از هیتمن 2 را داشته باشیم؛ یعنی همان نقشه های بسیار بزرگی که با مجموعه ای از مکانیک ها و ابزارهای مختلف در مقابل بازی کننده ها قرار می گیرند و از آن ها می خواهند تا یک هدف را به هر شکلی که دوست دارند از بین ببرند.

هیتمن 3 شش نقشه مختلف خواهد داشت و گفته شده که میزان آزادی عمل حتی از قسمت قبل هم بیشتر خواهد بود.

احتمالا مثل بازی قبل، می توانیم انتظار داشته باشیم که مراحل هیتمن 1 و هیتمن 2 هم به صورت بروزرسانی شده در هیتمن 3 قرار بگیرند.

می توانید در ادامه تریلر رونمایی و تیزر کوتاه گیم پلی Hitman 3 را ببینید. عرضه بازی برای زمستان سال جاری در نظر گرفته شده است.

منبع: دیجیکالا مگ

به "هیتمن 3 برای کنسول های فعلی و نسل بعد رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیتمن 3 برای کنسول های فعلی و نسل بعد رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید