دنباله بازی Soul Hackers بعد از 25 سال برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، کمپانی اتلوس قبلا تایید نموده بود که یک بازی تازه و غافلگیرکننده را در سال 2022 معرفی می نماید. اثری که قرار است به ستون اصلی این شرکت در این سال تبدیل گردد. حال به نظر می رسد که این بازی، Soul Hackers 2 است.

دنباله بازی Soul Hackers بعد از 25 سال برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید

داستان بازی در میانه قرن بیست ویکم اتفاق می افتد؛ جایی که توکیو به یک شهر با المان های سایبرپانکی تبدیل شده است. احضارنمایندگان شیطان در جوامعی تاریک زندگی می نمایند و در حال استفاده از قدرت های ماوراء طبیعی شیاطین هستند. آیون، موجودی که مراقب جهان است، ویرانی آینده جهان را تشخیص می دهد. برای جلوگیری از این آخرالزمان، رینگو و فیگ به جهانی انسان ها می آیند. آن ها برای محافظت از دو نفری که برای جلوگیری از ویرانی لازم هستند، فرستاده می شوند اما به نظر می رسد که هر دو کشته شده اند. رینگو و فیگ که در کنار گروه احضارنمایندگان کار می نمایند تا از نابودی جهان جلوگری نمایند.

از دیگر شخصیت های مهم بازی علاوه بر آیون، رینگو و فیگ می توان به ارو، میلیدی و سایزو در کنار احضارنمایندگان اشاره نمود. درباره شیاطین می توان گفت که موجوداتی روحانی هستند که از گذشته در کنار انسان ها وجود داشته اند. آن ها لزوما موجوداتی شرور نیستند و حتی خدایان و پریان هم تحت نام شیاطین قرار می گیرند. از طرفی در شهرهایی که انسان ها در آن زندگی می نمایند، شهرهایی مخفی به نام Realms وجود دارد که فقط احضارنمایندگان می توانند وارد آن ها شوند. در آن شهرها بسیاری از امکانات اختصاصی آن ها مانند ترکیب شیطان ها، ارتقاء گجت COMP و جمع آوری اطلاعات وجود دارد. گجت ذکر شده ابزاری که به احضار شیاطین یاری می نماید. COMP هر کاربر فرم متفاوتی دارد و می توان آن را شخصی سازی کرد.

بازی Soul Hackers 2 برخلاف گیم پلی اول شخص در نسخه قبلی خود، در جهانیی کاملا قابل کاوش جریان دارد و جهشی مشابه با Shin Megami Tensei 5 در سال گذشته داشته است. لازم به ذکر است که نسخه اول Soul Hackers به طور انحصاری برای سگا سترن در سال 1997 و فقط در ژاپن منتشر شد. این بازی در سال 1999 روی پلی استیشن 1 و در سال 2012 روی نینتندو 3DS در دسترس نهاده شد. نسخه 3DS بازی در نهایت در سال 2013 برای بازارهای غربی بومی سازی شد.

بازی Soul Hackers 2، یک روز پس از عرضه در ژاپن در تاریخ 26 آگوست 2022 (4 شهریور 1401) برای کنسول های نسل هشتم و نهمی ایکس باکس، پلی استیشن و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. بازی از زبان های انگلیسی و ژاپنی به صورت صوتی و فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی، اسپانیایی، ژاپنی، کره ای و چینی هم به صورت زیرنویس پشتیبانی خواهد نمود.

لازم به ذکر است که بازی در ژاپن از نسخه سالگرد 25 سالگی سری هم بهره می برد که علاوه بر بازی شامل دیسک موسیقی های آن، آرت ورک، محتوای قابل دانلود و غیره می گردد. در نهایت پیش خرید بازی در ژاپن، محتوایی از پرسونا 5 نظیر اسکین ها و موسیقی را برای کاربران به همراه خواهد داشت. در ادامه می توانید تصاویر و تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "دنباله بازی Soul Hackers بعد از 25 سال برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنباله بازی Soul Hackers بعد از 25 سال برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید