در Assassins Creed Odyssey داستان خود را تعریف کنید

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، یوبی سافت از عرضه یک حالت جدید به نام حالت ساخت داستان (Story Creator Mode) جهت ایجاد ماموریت های داستانی برای بازی Assassins Creed Odyssey خبر داد. این حالت جدید - که برای همه دارندگان بازی رایگان است - از امروز بصورت آزمایشی آغاز به کار می کند.

در Assassins Creed Odyssey داستان خود را تعریف کنید

این حالت به بازی کنندگان اجازه می دهد که داستان های خود را بیافرینند و ماموریت هایی را که بوسیله دیگر بازی کنندگان ایجاد شده است، بازی کنند. این ماموریت ها بصورت بین پلتفورمی روی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوترهای شخصی، در دسترس قرار می گیرد. جزییات این حالت جدید از این قرار است:

حالت جدید ساخت داستان، بر مبنای ابزارهای طراحی داستان، و سیستم شاخه ای گفتگوهای استفاده شده در بازی Assassins Creed Odyssey ساخته شده است. این حالت چنان طراحی شده تا با بازی کنندگان بتوانند داستان خودشان را بنویسند و گیم پلی آن را هم طراحی کنند و امکانات زیادی را در اختیار آن ها قرار می دهد.

حالت ساخت داستان، امکانات بیشماری را جهت خلق داستان در اختیار بازی کنندگان قرار می دهد:

  • ترکیب و هماهنگ سازی اهداف ماموریت ها: بازی کنندگان می توانند بین شش هدف مختلف در ماموریت های بازی - مثل آزاد کردن یا ترور اهداف خاص و یا رفتن به مکان هایی معین - دست به انتخاب بزنند.
  • ساخت روایت های چند شاخه: با ابتنای بر سیستم تعاملیِ دیالوگ های شاخه ای در بازی Assassins Creed Odyssey، بازی کنندگان میتوانند روایت های چند شاخه با پیامدهای متفاوت خاص خود را خلق کنند.
  • تعامل با تاریخ: بازی کنندگان به گستره بزرگی از شخصیت های تاریخی و تخیلی بازیِ اصلی دسترسی خواهند داشت، و می توانند وقایع تاریخی بازی را از دید خود بازگویند، و یا حتی موارد خاص خود را بیافرینند.
  • گزینه های نقش آفرینی: بازی کنندگان می توانند گزینه های نقش آفرینی خاص - مثل حمله به شخصیت های موجود در بازی - را در سیستم دیالوگ پردازی بازی تعریف کنند.
  • برای دسترسی به داستان های این حالت جدید، بازی کنندگان باید یک نسخه از بازی Assassins Creed Odyssey را داشته، و از آنجایی که این حالت مبتنی بر وب است، برای ساخت داستان شخصی خود، باید به یک کامپیوتر شخصی دسترسی داشته باشند.

این حالت جدید بازی Assassins Creed Odyssey همین حالا در دسترس همه کسانی است که بازی را تهیه کرده اند. البته پلتفرم ساخت داستان، کاملا مبتنی بر وب است و نیازی به خود بازی نخواهد بود.

می توانید در ادامه تریلری که برای معرفی حالت Story Creator Mode بازی منتشر شده است را ببینید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "در Assassins Creed Odyssey داستان خود را تعریف کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در Assassins Creed Odyssey داستان خود را تعریف کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید