نمایندگان دموکرات لایحه اصلاح رفتار پلیس را به کنگره می برند

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، نمایندگان دموکرات کنگره آمریکا به منظور کنترل افکار عمومی و کاهش سطح خشم معترضان آمریکایی، لایحه اصلاحات گسترده در حوزه رفتار پلیس را آماده نموده اند و به زودی درباره آن بحث خواهند کرد.

نمایندگان دموکرات لایحه اصلاح رفتار پلیس را به کنگره می برند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری وبلاگ آبی اناری ها از آسوشیتدپرس، نمایندگان دموکرات کنگره آمریکا به منظور کنترل افکار عمومی و کاهش سطح خشم معترضان آمریکایی، لایحه اصلاحات گسترده در حوزه رفتار پلیس را آماده نموده اند و به زودی درباره آن بحث خواهند کرد.

از جمله موارد پیش بینی شده در این اصلاحات، تجدیدنظر در قوانین مربوط به مسئولیت پذیری پلیس، مقررات مصونیت پلیس و ایجاد یک بانک اطلاعاتی در رابطه با حوادث روی داده در این اداره از جمله مواردی است که دموکرات ها بر روی آن تمرکز نموده اند.

برنامه های مجدد آموزشی نیروهای پلیس از سایر مواردی است که قرار است ذیل این لایحه مطرح گردد. انتظار می رود مجلس نمایندگان تا سرانجام ماه جاری میلادی درباره این لایحه رأی گیری کند. نانسی پلوسی در این باره اعلام نموده که از این لایحه حمایت کامل خواهد نمود.

کوشش دموکرات ها برای اصلاح قوانین مربوط به پلیس آمریکا در حالی انجام می گردد که به نظر می رسد این اصلاحات به صندلی دموکرات ها در انتخابات آینده یاری شایانی خواهد نمود.

4129/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "نمایندگان دموکرات لایحه اصلاح رفتار پلیس را به کنگره می برند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایندگان دموکرات لایحه اصلاح رفتار پلیس را به کنگره می برند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید