نایب رئیس شورای شهر تهران؛ تجمع مردم در پمپ بنزین در هنگام زلزله برخلاف رویه دنیاست

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، امینی گفت: در تمام جهان هنگام زلزله از تجمع در محل هایی مانند پمپ بنزین خودداری می گردد؛ اما در تهران در این اماکن تجمع می گردد.

نایب رئیس شورای شهر تهران؛ تجمع مردم در پمپ بنزین در هنگام زلزله برخلاف رویه دنیاست

به گزارش خبرنگار ابراهیم امینی نایب رئیس شورای شهر تهران در آئین اهداء ماشین آلات تهیه شده توسط شهرداری تهران به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه گفت: شهرداری یکی از نهادهایی بود که از همان روزهای اول زلزله کرمانشاه در کنار آسیب دیدگان کرمانشاه آمد و شورای شهر تهران با تصویب 10 میلیارد تومان برای بازسازی مناطق زلزله زده اقدام فوری انجام داد که 2 میلیارد و 300 میلیون تومان در دادن یاری های اولیه انجام شد و امروز 32 دستگاه کامیون که خریداری شده، به شهرداری های استان کرمانشاه تحویل داده می گردد.

نایب رئیس شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه این زلزله زنگ خطری برای کشور و به ویژه تهران به عنوان پایتخت در پیشانی کشور است، اظهار کرد: تهران از نقاط زلزله خیز جهانست و در این حوزه مقام ما بد نیست.

وی اضافه کرد: مدیریت شهری باید در سه حوزه بازسازی بافت های فرسوده، مقاوم سازی سازه ها در ساختمان های بلندمرتبه و قدیمی و آماده سازی ستاد بحران فعال باشد.

امینی با تأکید بر اینکه همه اقشار باید بدانند که در زمان زلزله چه رفتاری نمایند، اظهار کرد: در همه جای جهان گفته می گردد در هنگام زلزله از تجمع در محل هایی مانند پمپ بنزین خودداری گردد، ولی در تهران بیشترین تجمع در پمپ بنزین بود و این نشان می دهد ما در آموزش کاری نکرده ایم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "نایب رئیس شورای شهر تهران؛ تجمع مردم در پمپ بنزین در هنگام زلزله برخلاف رویه دنیاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نایب رئیس شورای شهر تهران؛ تجمع مردم در پمپ بنزین در هنگام زلزله برخلاف رویه دنیاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید