ارائه ایساکو کارت 30 میلیون تومانی به تاکسیرانان

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، خبرگزاری خبرنگاران-مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران گفت: بر اساس انعقاد توافقنامه بین این سازمان و شرکت ایساکو، تأمین قطعات برای تاکسی ها تسهیل می گردد و رانندگان تا سقف 30 میلیون تومان می توانند از خدمات ایساکو کارت بهره مند شوند.

ارائه ایساکو کارت 30 میلیون تومانی به تاکسیرانان

به گزارش خبرگزاری وبلاگ آبی اناری ها،ارائه ایساکو کارت 30 میلیون تومانی به تاکسیرانانبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مهدی اسماعیل بیگی در مراسم انعقاد تفاهم نامه ای بین شرکت تاکسیرانی و ایساکو کارت تهران گفت: حدود 80 هزار تاکسی در مرکز فعال است که سهم 22 درصدی در حمل و نقل دارد و می توان گفت که معادل مسافران مترو، مسافر تاکسی در مرکز داریم.

وی با اشاره به اینکه تاکسیرانی تهران بزرگ ترین ناوگان سبک شهری در شمال خاورمیانه و غرب آسیا است، گفت: بزرگ ترین مصرف کننده خودرو های حمل و نقل درون شهری سبک در کشور سازمان تاکسیرانی محسوب می گردد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران ادامه داد: شرکت ایساکو به عنوان تأمین کننده قطعات نگاه ویژه ای نسبت به تاکسی های تهران داشته و همین مسأله سبب شد که به سمت و سوی انعقاد این تفاهم نامه برویم.

اسماعیل بیگی اعلام نمود: با اجرای مفاد این توافقنامه در آینده ای نه چندان دور تاکسی ها با استهلاک کمتری از قطعات روبرو می شوند، چون قطعات باکیفیت تری خواهند داشت.

وی اعلام نمود: توافقنامه امروز شامل حدود 90 درصد ناوگان تاکسیرانی می گردد و در مراحل بعد به طور 100 درصد پوشش داده خواهد شد.

بر اساس انعقاد تفاهم نامه همکاری بین سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با شرکت ایساکو مقرر شد به رانندگان تاکسی، ایساکو کارت تا سقف 30 میلیون تومان ارائه گردد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "ارائه ایساکو کارت 30 میلیون تومانی به تاکسیرانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه ایساکو کارت 30 میلیون تومانی به تاکسیرانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید