منطقه سبز تهران را بشناسید

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، با تجهیز بوستان های منطقه 15 به ست های ورزشی و تندرستی، استاندارد فضاهای سالم تفریحی ارتقا یافته و سلامت شهروندان تأمین شده است.

منطقه سبز تهران را بشناسید

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهردار منطقه 15 با اعلام این خبر و اشاره به اینکه بوستان های منطقه با هدف ارتقای سلامت شهروندان و ایجاد فضاهای سالم تفریحی به وسایل ورزشی استاندارد مجهز شده اند، گفت: 5 ست ورزشی و تندرستی در بوستان های بنفشه در ناحیه 4، بوستان نارون در ناحیه 3، انتهای نصر یک در ناحیه2، تفرجگاه مسگرآباد ناحیه6 و بوستان کاج در ناحیه8 نصب شده است.

مهدی استرابی با اشاره به وجود 135 بوستان شهری با کیفیت در منطقه اضافه نمود: منطقه 15 با سرانه فضای سبز نزدیک به 33 مترمربع برای هرنفر، از منطقه ها سرآمد در این بخش است و تجهیز، رسیدگی و نگهداشت بوستان ها و فضاهای سبز به طور مستمر در دستور کار این معاونت است.

استرابی در ادامه با اعلام اینکه زیباسازی و بهسازی فضاهای شهری برای افزایش نشاط، شادابی و بهداشت روانی شهروندان، ایجاد شهر سالم، بالا بردن بهره وری تأسیسات و تجهیزات عمومی شهر و ایجاد زمینه های استفاده مطلوب و بهینه از تأسیسات در بوستان ها و افزایش رفاه عمومی از مهم ترین برنامه ها هستند، گفت: ورزش بخشی از یک زندگی سالم در جامعه امروزی است و تأمین فضاهای ورزشی در تمام نقاط جهان حق شهروندی محسوب می گردد که به همین علت امکاناتی در منطقه برای حفظ سلامتی جسمی و روانی شهروندان مهیا شده است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه در ادامه به اقدامات اجرا شده به منظور آبرسانی جنگل کاری بی بی شهربانو اشاره نمود و گفت: عملیات حفر و لوله گذاری به متراژ 62 متر، تعویض شیرفلکه ها و شیر اتوماتیک و نصب شیرهای برداشت برای آبیاری درختان جنگل بی بی شهربانو هم به همت، اداره فضای سبز اجرا شده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "منطقه سبز تهران را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منطقه سبز تهران را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید