مفتی کل سوریه: کشورمان در معرض هجمه تروریست ها و جنگی جهانی قرار گرفته است

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، خبرنگاران: مفتی کل سوریه که به وسیله تله کنفرانس در مراسم دریافت جایزه سالانه مؤسسه بین المللی صلح دوچی ایتالیا سخنرانی می کرد، توضیح داد: سوریه سرزمین صلح و همزیستی ادیان است، اما هم اکنون در معرض هجمه تروریست ها و جنگی جهانی قرار گرفته است.

مفتی کل سوریه: کشورمان در معرض هجمه تروریست ها و جنگی جهانی قرار گرفته است

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ آبی اناری ها به نقل از خبرگزاری سوریه (سانا)، مؤسسه بین المللی صلح دوچی در رم پایتخت ایتالیا، جایزه صلح امسال میلادی را به شیخ احمد بدرالدین حسون، مفتی کل سوریه در حاشیه کنفرانس سالیانه این مؤسسه اعطا کرد.

این جایزه را هیلاریون کاپوچی کشیش در تبعید قدس به نیابت از مفتی کل سوریه دریافت کرد. سانا گزارش داد اعطای این جایزه به مفتی سوریه و دریافت آن توسط یک کشیش به نیابت از وی یکی از پدیده های وحدت ملی و توافق در سوریه به شمار می رود.

مفتی حسون در سخنانی که به وسیله اسکایپ در کنفرانس اعلام کرد، گفت سوریه سرزمین صلح و همزیستی ادیان است که در معرض هجمه تروریستی و جنگ جهانی قرار گرفته است.

در مراسم دریافت این جایزه توسط نماینده مفتی سوریه، شمار زیادی از سوری های مقیم ایتالیا و علمای مذهبی مسلمان و مسیحی و نیز جمعی از دیپلمات ها و سیاست مداران ایتالیایی و روزنامه نگاران حضور داشتند.

منبع: تسنیم

به "مفتی کل سوریه: کشورمان در معرض هجمه تروریست ها و جنگی جهانی قرار گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مفتی کل سوریه: کشورمان در معرض هجمه تروریست ها و جنگی جهانی قرار گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید