معرفی پارک زیبا کنار در خرم آباد همراه با آدرس

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، در این مطلب پارک زیبا کنار در خرم آباد را همراه با آدرس آن معرفی خواهیم کرد .

معرفی پارک زیبا کنار در خرم آباد همراه با آدرس

با پارک زیبا کنار در خرم آباد بیشتر آشنا شویم

خرم آباد یکی از زیباترین و تاریخی ترین شهر های ایران بوده که مملو از جاذبه های تاریخی، طبیعی و دیدنی است.

در این شهر می توان سفری به تاریخ داشت، قدم بر روی دشت های سرسبز گذاشت و یا در جوار دریاچه ای زیبا، روزی خوش را سپری کرد.

اگر قصد سفر به این شهر را دارید و می خواهید از مکان های دیدنی خرم آباد بازدید کنید، رفتن به پارک زیبا کنار را نیز در برنامه خود قرار دهید و از طبیعت این پارک زیبا کمال لذت را ببرید.

با وجود قرارگیری خرم آباد در دامنه های زاگرس و نزدیکی آن به کوه پایه های سرسبز کوهستان، این شهر مراکز تفریحی طبیعی و مصنوعی متعددی دارد.

پارک زیبا کنار در بلوار زیبا کنار یکی دیگر از پارک های زیبای خرم آباد است. این پارک دارای دریاچه مصنوعی نسبتاً عظیمی به شکل ماهی است که با توجه به فضاسازی های اطراف آن فضای با طراوتی را برای هر بیننده ای به وجود می آورد.

به فاصله کمی از این پارک، دریاچه عظیم تری به نام کیو قرار گرفته است. فضاسازی و ایجاد امکانات تفریحی رفاهی در این پارک ها، این منطقه را به یکی از نقاط گردشگری شهرستان تبدیل نموده است.

پارک زیبا کنار در هنگام گرمای تابستان، با توجه به نسیم خنکی که از روی دریاچه و درختان پارک گذر می نماید، مکان مناسبی برای استراحت خانواده ها و بازی بچه ها فراهم می سازد.

پارک زیبا کنار در نزدیکی دریاچه کیو و رودخانه خرم رود شهر خرم آباد استان لرستان واقع شده است. تقریبا ده سال است که این پارک احداث شده و همه ساله در ایام تعطیلات نوروزی و فصل تابستان تعدادی زیادی از گردشگران داخلی و خارجی از این مجتمع تفریحی و رفاهی دیدن و اقامت می نمایند .

پارک زیبا کنار دارای منظره زیبا و سرسبزی بوده و برای سپری کردن یک روز در محیطی آرام، بهترین انتخاب بشمار می آید.

آدرس پارک زیبا کنار در خرم آباد

آدرس پارک زیبا کنار در خرم آباد : لرستان - خرم آباد - بلوار زیبا کنار - پارک زیبا کنار

بیشتر بخوانید :

منبع: مجله دلگرم

به "معرفی پارک زیبا کنار در خرم آباد همراه با آدرس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی پارک زیبا کنار در خرم آباد همراه با آدرس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید