شناسایی 194 مبتلای نو کرونا در آذربایجان غربی، افزایش 65 درصدی ابتلا

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: طی 24 ساعت گذشته 194 نفر در استان به کرونا مبتلا شدند که نشان می دهد فرایند ابتلا شدت گرفته است.

شناسایی 194 مبتلای نو کرونا در آذربایجان غربی، افزایش 65 درصدی ابتلا

وبلاگ آبی اناری ها ارومیه - دکتر محمدامین ولیزاد گفت: تعداد مبتلایان طی چهار روز نخست بهمن ماه به 637 نفر رسیده که نشان دهنده ابتلای میانه روزانه 127 نفر است در حالی که این میانه در روز های پایانی دی ماه، 84 نفر بود.

وی می گوید: با توجه به این آمار، امروز افزایش بیش از 65 درصدی در تعداد مبتلایان نسبت به روز گذشته را شاهد هستیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی با اشاره به بستری 47 نفر طی 24 ساعت گذشته در مراکز درمانی به خاطر ابتلا به کرونا می گوید: در این خصوص نیز شاهد افزایش با شیب کم هستیم.

ولیزاد گفت: با اضافه شدن این تعداد، کل بستری شدگان سندرم حاد تنفسی در استان به 265 نفر رسیده که 6 نفر بیشتر از دیروز است.

به گفته وی در حال حاضر، 89 نفر از بستری شدگان در بخش های مراقبت های ویژه بستری هستند و 21 نفر نیز فقط با استفاده از ونتیلاتور تنفس می نمایند.

وی گفت: در شبانه روز گذشته دو نفر در آذربایجان غربی آن هم در شهرستان های ارومیه و سلماس در اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را ازدست داده اند که با اضافه شدن این تعداد، کل فوتی های ناشی از کرونا در استان به هفت هزار و 259 نفر رسید.

از ابتدای شیوع ویروس کرونا بیش از 326 هزار نفر در آذربایجان غربی به کووید 19 مبتلا شده اند.

گ

وبلاگ آبی اناری ها آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "شناسایی 194 مبتلای نو کرونا در آذربایجان غربی، افزایش 65 درصدی ابتلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی 194 مبتلای نو کرونا در آذربایجان غربی، افزایش 65 درصدی ابتلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید