شبکه اجتماعی مهم ترین عامل گرایش جوانان به جراحی زیبایی

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، نتایج یک آنالیز جدید نشان می دهد شبکه های اجتماعی یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار در رشد جراحی های زیبایی است.

شبکه اجتماعی مهم ترین عامل گرایش جوانان به جراحی زیبایی

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ آبی اناری ها به نقل از دیلی میل، نتایج یک آنالیز جدید نشان می دهد شبکه های اجتماعی یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار در رشد جراحی های زیبایی است.

محققان دانشگاه جانز هاپکینز باور دارند، بین رسانه های اجتماعی و جراحی پلاستیک یک ارتباط مستقیم وجود دارد.

کارشناسان نیز باور دارند، جوانان با حضور مداوم در شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام، ویژگی های چهره خود را با دیگر افراد مقایسه می نمایند و همین موضوع آنها را به سوی جراحی پلاستیک سوق می دهد.

به گفته محققان علمی، افزایش میل به جراحی های پلاستیک و استفاده بیشتر از لوازم آرایش میان دختران در دسته اختلالات سلامت روان قرار می گیرند.

آمارها حاکی از آن است که سال گذشته آمریکایی ها به میزان 2.95 میلیارد دلار برای بوتاکس هزینه نموده اند؛ این میزان بیش از یک میلیارد دلار افزایش بابت بوتاکس در سال 2012 بود.

حدود دو سال پیش یک مطالعه انجام شده بود که براساس آن، اعتماد به نفس پایین یکی از دلایل مهم جوانان برای جراحی های پلاستیک بود؛ اکنون شبکه های اجتماعی اینستاگرام و اسنپ چت از مهم ترین عواملی هستند که در افزایش آمار جراحی های زیبایی نقش دارند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس

به "شبکه اجتماعی مهم ترین عامل گرایش جوانان به جراحی زیبایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شبکه اجتماعی مهم ترین عامل گرایش جوانان به جراحی زیبایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید