راه حل ژاپنی ها برای حضور بی بضاعت ها در المپیک 2020

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، مسئولان المپیک 2020 حدود یک میلیون از بلیت های بازی را به قید قرعه میان مردم پخش می نمایند.

راه حل ژاپنی ها برای حضور بی بضاعت ها در المپیک 2020

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ آبی اناری ها، به نقل از سایت رسمی المپیک 2020، کمیته برگزار کننده بازی های المپیک توکیو 2020 میخواهد تا برای افزایش تقاضا میان علاقه مندان به دیدن بازی های المپیک در کشور ژاپن، حدود یک میلیون بلیت را به بخش لاتاری اختصاص دهند.

قرعه کشی فروش بلیت های رقابت های المپیک در این بخت آزمایی از 13 نوامبر امسال شروع می گردد که شامل فروش بیش از یک میلیون بلیت تا مدت زمان 18 دسامبر است. تاکنون 3.57 میلیون بلیت به وسیله قرعه کشی به ساکنان محلی اهدا شده است. گزارش های رسانه های محلی می گویند که تقاضای دریافت این بلیت ها با مبلغ کمتر، بیش از 10 برابر از حالت کلی بوده است.

هیدوروری سوزوکی، مدیر بلیت توکیو، به آسوشیتدپرس در این زمینه بیان نمود: ما تمام کوشش خود را نموده ایم تا حد ممکن انتظارات مردم را برآورده کنیم. اما متأسفانه برای جایگاه ها محدودیت داریم و باید کم کم این بخت آزمایی را انجام دهیم.

برگزارکنندگان این رقابت ها همچنین گفته اند که حدود بلیت های 7.8 میلیون برای بازی ها در دسترس و خالی است تا امروز 70 درصد آن به ساکنان ژاپنی تعلق گرفته است. بقیه بلیت ها هم در خارج از ژاپن فروخته می شوند یا به اسپانسر ها، کمیته های ملی المپیک، کمیته بین المللی المپیک و فدراسیون های ورزشی اختصاص داده می شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "راه حل ژاپنی ها برای حضور بی بضاعت ها در المپیک 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه حل ژاپنی ها برای حضور بی بضاعت ها در المپیک 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید