دهقانی: با ادامه این شرایط لیگ برتر باید تعطیل گردد، امیدوارم فصل آینده خراب نگردد

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، بازیکن تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت: ارزش جان انسان ها بسیار زیاد است و با ادامه این شرایط، باید لیگ برتر فوتبال تعطیل گردد.

دهقانی: با ادامه این شرایط لیگ برتر باید تعطیل گردد، امیدوارم فصل آینده خراب نگردد

رضا دهقانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ آبی اناری ها، در مورد تعطیلی لیگ برتر فوتبال به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: شرایط سختی را پشت سر می گذاریم و تمرین کردن در خانه به هیچ عنوان با تمرینات تیمی قابل قیاس نیست. در حال حاضر از لحاظ تنوع تمرین و مسائل دیگر با شرایط سختی روبرو هستیم و این شرایط طبیعتا بازیکنان را از لحاظ بدنی دچار مشکل می نماید. مطمئنا بدن های بازیکنان نسبت به چند هفته پیش افت نموده است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال می دهد لیگ برتر تعطیل گردد؟ بیان کرد: نمی دانم شرایط چگونه جلو خواهد رفت ولی با ادامه این شرایط باید لیگ تعطیل گردد چون ارزش جان انسان ها خیلی بیشتر از فوتبال است. حتی انجام بازی بدون تماشاگر هم کمکی نمی نماید چون تیم ها باید به سفر بروند و این موضوع بازیکنان، مربیان و دیگر عوامل برگزاری مسابقات را به دردسر می اندازد.

دهقانی گفت: اگر قرار باشد بازی ها ادامه پیدا کند، طبیعتا بازیکنان با خطر مصدومیت روبرو خواهند شد و کیفیت فنی مسابقات هم پایین می آید. اگر بیماری کرونا ادامه داشته باشد بهتر است که بازی ها را تعطیل نمایند، اگر قرار باشد زمان را از دست بدهیم و مسابقات ادامه پیدا کند، قطعا لیگ فصل آینده هم خراب خواهد شد که امیدوارم این اتفاق رخ ندهد.

بازیکن نساجی در مورد اینکه آیا با تعطیلی لیگ برتر، باید قهرمان لیگ را معین نمایند، اظهار داشت: امیدوارم در نهایت فدراسیون تصمیم منطقی بگیرد. من تصمیم گیرنده نیستم ولی باز هم تاکید می کنم که جان انسان ها بسیار ارزش است. امیدوارم این بیماری هم هر چه زودتر در جهان ریشه کن گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "دهقانی: با ادامه این شرایط لیگ برتر باید تعطیل گردد، امیدوارم فصل آینده خراب نگردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دهقانی: با ادامه این شرایط لیگ برتر باید تعطیل گردد، امیدوارم فصل آینده خراب نگردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید