طعنه رئیس باشگاه یوونتوس به همتای خود در ناپولی با عکس 2 اتوبوس!

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، رئیس باشگاه یوونتوس پس از پیروزی بازیکنان این تیم در خانه میلان، با انتشار یک عکس معنادار به همتای خود در باشگاه ناپولی طعنه زد.

طعنه رئیس باشگاه یوونتوس به همتای خود در ناپولی با عکس 2 اتوبوس!

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، آندره آ آنیلی رئیس باشگاه یوونتوس ساعاتی پس از پیروزی 3 بر یک این تیم در بازی خارج از خانه مقابل میلان در هفته شانزدهم سری A، پستی در صفحه شخصی خود در توئیتر منتشر کرد که اگرچه متن خاصی نبود، اما حرف های کنایه آمیز فراوانی پشت آن بود. آنیلی در پست خود عکسی از دو اتوبوس پارک شده تیم فوتبال یوونتوس در محوطه استادیوم سن سیرو منتشر کرد که تنها متن کنار آن نام عکاس بود.

این عکس به زعم بسیاری از رسانه های ایتالیایی کنایه آنیلی به ناپولی و رئیس این باشگاه اورلیو دلورنتیس بود که چند ساعت قبل بیانیه کمیته ملی المپیک ایتالیا را به شیوه ای طعنه آمیز منتشر نموده بود، بیانیه ای که در آن به پیروزی ناپولی در فرجام خواهی برای لغو حکم انضباطی عدم حضور این تیم در مصاف با یوونتوس اشاره شده بود. تیم فوتبال ناپولی در روز چهارم اکتبر باید به خانه یوونتوس می رفت، اما به دلیل ابتلای دو بازیکن این تیم به کرونا به تورین سفر نکرد و به همین دلیل نه تنها با نتیجه 3 بر صفر بازنده اعلام شد، بلکه یک امتیاز منفی هم در کارنامه اش درج شد. دو فرجام خواهی ناپولی از مراجع فوتبالی نتیجه نداد، اما در نهایت کمیته ملی المپیک ایتالیا دلایل این باشگاه (مبنی بر اینکه سازمان بهداشت شهر ناپل مانع سفرشان شده است) را پذیرفت.

یوونتوسی ها اما در شرایطی مشابه و در حالی که دو بازیکن شان (خوان کوادرادو و الکس ساندرو) به کرونا مبتلا هستند، از سفر به میلان خودداری نکردند و تا صبح روز بازی منتظر تعیین شدن شرایط سایر بازیکنان خود ماندند و در نهایت راهی سن سیرو شدند و اولین شکست فصل را هم به میزبان شان تحمیل کردند. این بازی در حالی برگزار گردید که میلانی ها هم دو بازیکن کرونایی داشتند (آنته ربیچ و راده کرونیچ) اما آنها هم درصدد لغو بازی برنیامدند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی وبلاگ آبی اناری ها بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ آبی اناری ها بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "طعنه رئیس باشگاه یوونتوس به همتای خود در ناپولی با عکس 2 اتوبوس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طعنه رئیس باشگاه یوونتوس به همتای خود در ناپولی با عکس 2 اتوبوس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید