دل پیرو: می توانم کریس را شکست بدهم!

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، دل پیرو که در دوران ورزشی اش متخصص نواختن ضربات ایستگاهی بود، مدعی است می تواند از این حیث رونالدو را شکست دهد.

دل پیرو: می توانم کریس را شکست بدهم!

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها ، الساندرو دل پیرو ستاره سابق بیانکونری در تاریخچه این باشگاه یک اسطوره است و از همین رو نظراتش درباره اتفاقات پیرامونی این باشگاه همیشه مورد توجه قرار می گیرد. الکس در مورد پروژه بزرگ یوونتوس و البته انتقال کریستیانو رونالدو صحبت کرد. دل پیرو که در دوران ورزشی اش متخصص نواختن ضربات ایستگاهی بود، اذعان داشت می تواند از این حیث رونالدو را شکست دهد اما اگر مغلوب ستاره پرتغالی شد، دلایلی برای توجیه خودش خواهد داشت.

دل پیرو گفت: فتح لیگ قهرمانان یک هدف فوق العاده و بزرگ برای باشگاه یوونتوس است و این تیم با پروژه های بلند پروازانه خود نشان داده می خواهد بالاتر از دیگر تیم ها باشد و این جاه طلبی من را به یاد لبرون جیمز می اندازد.

دل پیرو در مورد انتقال رونالدو به یوونتوس نیز گفت: رونالدو یک قهرمان بزرگ است و ذهنیتی دارد که فقط بزرگترین بازیکنان دارای آن هستند. اولین واکنش من هنگام جذب رونالدو؟ صادقانه من این اخبار را باور نمی کردم و فکر می کردم این خبر دروغ است. قطعا در چالش نواختن ضربه آزاد می توانم رونالدو را شکست دهم اما اگر مغلوب او هم شدم خودم را توجیه می کنم که من مدت زمانی است که بازی نکرده ام.

12

منبع: ایران ورزشی

به "دل پیرو: می توانم کریس را شکست بدهم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دل پیرو: می توانم کریس را شکست بدهم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید