دختری که در دمای منفی 30 درجه سلسیوس زنده ماند!

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، همه ما چیزهایی در خصوص معجزات شنیده ایم. بعضی از آن ها منطقی و بعضی دیگر کاملاً عجیب وغریب است. در ادامه در خصوص معجزه ای که توضیحی برای آن وجود ندارد، خواهید خواند.

دختری که در دمای منفی 30 درجه سلسیوس زنده ماند!

بعضی معجزات وجود دارند که هیچ شرح منطقی ندارند. یکی از چنین معجزه هایی در سال 1980 رخ داد؛ زمانی که دختری به نام جین هیلارد تا سر حد مرگ یخ زد؛ اما به طور معجزه آسایی به زندگی برگشت و پزشکان هیچ دلیلی برای نجات معجزه آسای این دختر نداشتند.

این اتفاق در شهر لنگبی در استان مینه سوتا رخ داده است. روز 20 دسامبر سال 1980 بود؛ زمانی که اتومبیل جین هیلارد 19 ساله بر روی یک جاده یخی سر خورد و داخل یک چاله افتاد. این اتفاق زمانی افتاد که وی از خانه دوستش به خانه خود برمی گشت.

سرمای هوا کمتر از منفی 30 درجه سلسیوس بود. جین پس از تماشا دوستش در حال برگشت به خانه بود که ناگهان اتومبیلش بر روی یخ ها سر خورد و داخل چاله افتاد؛ اما تا اینجا جین آسیبی ندیده بود.

وی از اتومبیل خود پیاده شد و بر روی سنگ ریزه های جاده قدم زد تا به نزدیک ترین شخص برای یاری برسد.

وی فکر می کرد که اگر در اتومبیل منتظر بماند، یخ می زند. پس به جای انتظار در داخل اتومبیل به این نتیجه رسید که پیاده به سمت خانه یکی از دوست هایش که در آن نزدیکی زندگی می کرد، برود. با این حال دمای هوا 30 درجه زیر صفر و جهت تا حدی طولانی بود. وی در هوای سرد و در میان باد شدید در حال راه رفتن بود که پاهایش آغاز به یخ زدن کرد.

جین بعد از پیمودن 2 مایل مسافت در برف در ساعت یک صبح از شدت سرما جلوی خانه دوستش به زمین می افتد.

او به مدت 6 ساعت در آن حالت بی هوش می ماند و بدن او آغاز به یخ زدن می نماید؛ به طوری که سرمای زیاد او را به یک مجسمه یخی تبدیل می نماید.

بعد از گذشت 6 ساعت دوستش او را در ساعت 7 صبح در حالی که بر روی زمین افتاده و یخ زده بود پیدا می نماید. دوستش در ابتدا فکر می نماید که جین مرده است؛ زیرا صورت او درست شبیه یک روح شده بود.

جین را ساعت 8 صبح به بیمارستان رساندند؛ اما پزشکان هیچ ایده ای برای نجات او نداشتند. بدن او به هیچ شکل از درمان های پزشکی واکنشی نشان نمی داد.

طبق گفته پزشکان، او به آرامی نفس می کشید و قلب او در هر دقیقه تنها 8 بار می زد. حتی هیچ فضایی برای قرار دادن دماسنج و گرفتن درجه حرارت بدن وی وجود نداشت. او به طور کامل یخ زده بود و هیچ کدام از مفاصل او حرکت نمی کردند. آن ها نمی توانستند هیچ قسمتی از بدن او را تکان دهند. حتی نمی توانستند سوزن را وارد پوستش نمایند. چشمان او به نور واکنشی نشان نمی دادند. همه قسمت های بدن او یخ زده و مرده به نظر می رسید. هیچ امیدی برای بازگشت او به زندگی وجود نداشت. پزشکان به منظور بالا بردن دمای بدن او تنها توانستند بسته های گرم و مرطوبی را در اطراف بدن او قرار دهند.

ساعت یک بعدازظهر بود؛ زمانی که جین صداهایی از خود درآورد و درخواست آب کرد. جین به طور معجزه آسایی بعد از اینکه مادرش دست او را نگه داشت و دعا کرد، به زندگی برگشت.

شب همان روز او توانست به آرامی دست و بازوهایش را تکان دهد. در روز سوم پاهای او نیز حرکت کردند. جالب توجه است که هیچ کدام از اندام های جین قطع نشدند؛ در حالی که پزشکان اعتقاد داشتند که پاهای او باید قطع گردد. او 6 روز را در بخش مراقبت های ویژه گذراند.

بعد از گذشت 49 روز، جین از بیمارستان مرخص شد و به زندگی عادی خود برگشت.

این اتفاق کاملاً باورنکردنی است؛ اما بعد از 49 روز جین بیمارستان را در حالی که هیچ درد و تلفاتی نداشت، ترک کرد. با این حال این راز که چگونه او بعد از یخ زدگی کامل توانسته بود جان سالم به در برد، هنوز حل نشده به جای مانده است.

منبع: فوت و فن

به "دختری که در دمای منفی 30 درجه سلسیوس زنده ماند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دختری که در دمای منفی 30 درجه سلسیوس زنده ماند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید