حمایت شهرداری از کسب و کارهای نوین

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، اعضای شورای شهر تهران در جلسه نوبت صبح امروز و در جریان بررسی لایحه بودجه 98 شهرداری به بررسی تبصره 37 پرداختند.

حمایت شهرداری از کسب و کارهای نوین

در تبصره 37 شهرداری موظف شده است حداکثر تا پایان تیر ماه 98 با هدف برپایی و تحقق تهران هوشمند اقداماتی را به انجام برساند. در بند (ت) این تبصره شهرداری موظف شده است نسبت به تسهیل استقرار و شروع فعالیت های دانش بنیان و کسب و کارهای نو آور در اماکن شهری منتخب و ساختمان های محدوده پیرامونی شهر با عرضه خدمات مختلف شهرداری از جمله مجوز محل کار از یک پنجره واحد خدمات شهرداری و کسب سهم درآمد از این گونه فعالیت ها، با عقد قرارداد تأمین انواع خدمات شهری مورد نیاز برای شرکت های استارت آپ، نوآور و خلاق اقدام کند.

سید محمود میرلوحی، عضو شورای شهر تهران پیشنهاد داد در این بند این مطلب هم گنجانده شود که کسب و کارهای نوین که درآمد آنها تا سقف 500 میلیون تومان است، از درآمد خود سهمی به شهرداری پرداخت نکنند. همچنین کسب و کارهای نوین که از 500 میلیون تا یک میلیارد تومان درآمد سالانه دارند، ملزم شوند تا یک درصد از درآمد خود را به شهرداری پرداخت کنند و کسب و کارهای نوین که درآمد سالانه آنها یک میلیارد به بالا است، یک و نیم درصد از درآمد خود را به شهرداری پرداخت کنند.

این پیشنهاد میرلوحی با رأی اعضای شورای شهر تهران تصویب شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "حمایت شهرداری از کسب و کارهای نوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت شهرداری از کسب و کارهای نوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید