تعطیلی یک مرکز عرضه خوراک دام و طیور در کرمانشاه

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها و به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه دکتر صیاد غلامی گفت: پس از اطلاع از فروش دارو و واکسن توسط این مرکز و با اخذ مجوز قضایی دارو و واکسن های موجود جمع آوری و فرد خاطی نیز تحویل دستگاه قضایی شد.

تعطیلی یک مرکز عرضه خوراک دام و طیور در کرمانشاه

وی با اشاره به اینکه ارزش داروها و واکسن ها حدود 50 میلیون ریال است، اضافه کرد: این اولین مرکز عرضه خوراک دام و طیور در شهرستان کرمانشاه است که به دلیل تخلف توسط دامپزشکی تعطیل می گردد.

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه فروش دارو و واکسن خارج از سامانه را تخلف و غیرقانونی دانست و گفت: تمام داروها و واکسن های مربوط به دام باید از طریق سامانه الکترونیکی ثبت ورود و خروج دارو (d.ivo.ir) و سیستم یکپارچه قرنطینه دامپزشکی در سطح کشور توزیع گردد.

وی با بیان اینکه براساس قانون، فروش دارو و واکسن دام و طیور خارج از سیستم یکپارچه ممنوع است،اعلام کرد: با فرد و یا افراد خاطی در این ارتباط برخورد قانونی می گردد.

غلامی گفت:واکسن و واکسیناسیون بیماری های راهبردی دامی به صورت رایگان و از طریق ادارات دامپزشکی یا از طریق خرید خدمت از بخش خصوصی انجام می گردد.

لازم به ذکر است، هم اکنون در استان کرمانشاه 57 درمانگاه و مرکز مایه کوبی، چهار درمانگاه حیوانات خانگی، 11 شرکت پخش استانی دارو و واکسن، 55 واحد داروخانه دامپزشکی، چهار آزمایشگاه فعال و مشغول فعالیت هستند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تعطیلی یک مرکز عرضه خوراک دام و طیور در کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی یک مرکز عرضه خوراک دام و طیور در کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید