تاریخ عرضه The King of Fighters XV اعلام شد؛ تریلر نو بازی را ببینید

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، شرکت SNK که آن ها را برای توسعه مجموعه بازی مبارزه ای قدیمی و محبوب کینگ آو فایترز می شناسیم، بالاخره تاریخ عرضه قسمت تازه این مجموعه یعنی The King of Fighters XV را تعیین نموده است.

تاریخ عرضه The King of Fighters XV اعلام شد؛ تریلر نو بازی را ببینید

طبق اعلام رسمی شرکت SNK، بازی کینگ آو فایترز 15 در تاریخ 28 بهمن (17 فوریه 2022) برای پلتفرم های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/ اس، پلی استیشن 4 و کامپیوترهای شخصی (به وسیله استیم، اپیک گیمز استور و مایکروسافت استور) عرضه خواهد شد.

بازی The King of Fighters XV در زمان عرضه دارای 39 شخصیت خواهد بود که برگرفته از شخصیت های قدیمی، محبوب و ضروری این بازی هستند که همگی به دور هم جمع شده تا در این بازی حضور پیدا نمایند. این اولین باری است که قهرمانانی از هر قسمت به دور هم جمع شده تا لحظه ای خاص را در خط داستانی مجموعه بازی کینگ آو فایترز رقم بزنند. تازهترین قسمت این مجموعه داستان سری را ادامه خواهد داد. قهرمانانی از Orochi، NESTS و Ash Sagas همگی به کینگ آو فایترز 15 پیوسته اند تا داستان این قسمت به یک نقطه اوج انفجاری برسد.

علاوه بر 39 شخصیت اصلی که مجموعه ای خاص را ارائه می دهند، 6 شخصیت دیگر هم به وسیله بسته های الحاقی پولی بازی در دسترس قرار خواهند گرفت. بخش های رایج بازی های مبارزه ای از جمله بخش آرکید، بخش داستانی، بخش بازی علیه کامپیوتر یا بازیکن دیگر همگی در این بازی وجود خواهند داشت. بعلاوه یک بخش DJ تازه برای بازی در نظر گرفته شده است که مجموعه ای از 300 موسیقی از تمامی بازی های این مجموعه جمع نموده و آن را به شما ارائه می دهد.

The King of Fighters XV همان سیستم مبارزه کلاسیک سه در مقابل سه این مجموعه را دنبال خواهد نمود. با این حال، ویژگی های تازهی هم به آن اضافه شده است. برای مثال، Shatter Strike مکانیک تازهی است که به بازیکنان قابلیت تلافی کردن (counter کردن) حمله دشمن را می دهد. بعلاوه بازیکنان می توانند از MAX Mode بهبودیافته ای هم استفاده نمایند. این بخش به شما این اجازه را می دهد تا با فشردن سریع و بی هدف دکمه ها کمبوهایی را انجام دهید. در کنار همه این ویژگی ها، حرکات ویژه خاص و تازهی هم به بازی اضافه شده است که باعث می گردد برخی از مبارزات بازی هم برای هواداران تازه و هم هواداران قدیمی بسیار پر تب وتاب و هیجان انگیز باشد.

SNK تأیید نموده است که بازی کینگ آو فایترز 15 از Rollback Netcode پشتیبانی خواهد نمود تا بخش آنلاین بهتر از همواره برای کاربران در دسترس باشد و تجربه راحت تری را برای آنان فراهم کند.

بازی کینگ آو فایترز در حال حاضر برای پیش خرید در پلتفرم های مختلف قرار گرفته است. قیمت نسخه استاندارد 60 دلار و قیمت نسخه دلوکس 85 دلار خواهد بود. نسخه دلوکس دارای بازی اصلی و تمام بسته های الحاقی بازی خواهد بود.

حتی اگر از هواداران این مجموعه بازی مبارزه ای هم نباشید، این قسمت قرار است یکی از خاص ترین قسمت های سری در تاریخ این 30 سال اخیرش باشد و ممکن است بتواند گزینه معقول تری برای جذب شما به این سری باشد. اگر از هواداران سری هم باشید، فکر می کنم هم اکنون برای آن هیجان زده هستید.

می توانید در ادامه تریلر تازه منتشر شده از بازی The King of Fighters XV و تصاویری از آن را ببینید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "تاریخ عرضه The King of Fighters XV اعلام شد؛ تریلر نو بازی را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ عرضه The King of Fighters XV اعلام شد؛ تریلر نو بازی را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید