بستری شدن حسن دادشکر در اورژانس مرکز قلب تهران

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، خبرگزاری خبرنگاران-سیدعباس عظیمی، مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت از بستری شدن حسن دادشکر در پی ناراحتی قلبی در بخش مراقبت های ویژه اورژانس مرکز قلب تهران اطلاع داد.

بستری شدن حسن دادشکر در اورژانس مرکز قلب تهران

به گزارش خبرگزاری وبلاگ آبی اناری ها به نقل از روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت، حسن دادشکر نویسنده ، کارگردان و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون به علت بیماری قلبی در بخش مراقبت های ویژه اورژانس مرکز قلب تهران بستری شد.

سید عباس عظیمی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت در این خصوص گفت: استاد دادشکر سالهاست که درگیر ناراحتی قلبی است و در آخرین مراجعه به بیمارستان، طبق دستور پزشکان می بایست عمل باز قلب انجام دهند .

وی از ارتباط با مسئولان بیمارستان و اعزام نماینده موسسه به بیمارستان گفت و از مردم و هنرمندان خواست که برای سلامتی این هنرمند عزیز دعا نمایند.

دادشکر دارای لیسانس بازیگری از دانشکده هنرهای دراماتیک بوده و نخستین گروه تئاتری نوجوانان را در تهران پایه گذاری نموده است.

وی به تدریس بازیگری عروسکی مشغول است و علاوه بر این در بسیاری از فیلم ، مجموعهٔ و تئاتر مخصوص بچه ها به عنوان کارگردان ، نویسنده و بازیگر به ایفای نقش پرداخته است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "بستری شدن حسن دادشکر در اورژانس مرکز قلب تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بستری شدن حسن دادشکر در اورژانس مرکز قلب تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید