با افزایش قیمت خودرو بعضی نمایندگان بدنبال استیضاح وزیر صنعت هستند

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، یک نماینده مجلس گفت: با توجه به شرایط به وجود آمده در بازار خودرو و افزایش قیمت آن بعضی نمایندگان زمزمه استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت را مطرح نموده اند.

با افزایش قیمت خودرو بعضی نمایندگان بدنبال استیضاح وزیر صنعت هستند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، بعد از قرائت گزارش کمیسیون اصل 90 درباره آنالیز مسائل، آسیب ها و چالش های مرتبط با صنعت خودرو در جلسه علنی امروز دوشنبه مجلس، حسینعلی حاجی دلیگانی با استناد به اصل 44 قانون اساسی در اخطاری گفت: تأمین نیازهای اساسی مردم اعم از مسکن، خوراک، پوشاک و سایر نیازها وظیفه ای بر دوش همه مسئولان است. اکنون شاهد شرایط نابسامانی در صنعت خودرو هستیم که به قول بعضی قیمت پراید ترمز بریده که هر لحظه بالا می رود.

وی با تأکید بر اینکه وزارت صنعت، معدن و تجارت باید فکری به حال شرایط بازار خودرو کند، گفت: وزیر صمت باید طرح فوری برای حل این مشکل ارائه کند چون این شرایط نظام مالی مردم را برهم زده است. اکنون هم بعضی نمایندگان زمزمه استیضاح وزیر صمت را مطرح می نمایند.

این عضو فراکسیون ولایی مجلس با تأکید بر اینکه وزیر صمت باید به نحوی مسائل مردم را مرتفع کند، اضافه کرد: ضروری است مجلس از وزرای مالی برای حضور در صحن علنی و ارائه گزارش و توضیحات روشنی دعوت کند.

منبع: جام جم آنلاین

به "با افزایش قیمت خودرو بعضی نمایندگان بدنبال استیضاح وزیر صنعت هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با افزایش قیمت خودرو بعضی نمایندگان بدنبال استیضاح وزیر صنعت هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید