اولتیماتوم شیاطین سرخ به رونالدو

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، ستاره پرتغالی ناراضی تیم فوتبال منچستریونایتد در صورت خودداری از معرفی خود به اردوی پیش فصل شیاطین سرخ مجازات خواهد شد.

اولتیماتوم شیاطین سرخ به رونالدو

به گزارش نشریه دیلی میل؛ باشگاه منچستریونایتد کریستیانو رونالدو را در صورتی که تا روز یکشنبه هفته آینده در تمرینات پیش تیم حضور پیدا نکند، از تور تابستانی شیاطین سرخ کنار خواهد گذاشت.

رونالدو به علت ناکامی منچستریونایتد در کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، نمی خواهد در این تیم بماند و به همین علت منتظر است تا مقدمات انتقالش به تیمی که در لیگ قهرمانان حضور خواهد داشت، فراهم گردد. از چلسی به عنوان اصلی ترین مشتری ستاره پرتغالی نام برده می گردد، اما او هنوز تا پیوستن به آبی های لندن فاصله دارد.

اریک تن هاخ سرمربی من یونایتد، اما نمی خواهد به رونالدو اجازه دهد که تا هر زمانی که می خواهد غیبت داشته باشد و به همین علت باشگاه برای ستاره پیشین یوونتوس ضرب الاجلی جهت حضور در اردوی تابستانی معین نموده است. رونالدو به بهانه مسائل خانوادگی تا الان از شرکت در تمرینات منچستری ها خودداری نموده است، اما غیبت او طولانی تر از حد انتظار بوده است.

منچستریونایتد در حال حاضر اردوی پیش فصل خود را در تایلند شروع نموده و به زودی راهی استرالیا خواهد شد. این تیم فردا (سه شنبه) در یک ملاقات محبت آمیز به مصاف لیورپول خواهد رفت و یک روز بعد به ملبورن سفر خواهد نمود.

در همین حال شیاطین سرخ امیدوار هستند که تا قبل از بازگشت شان به انگلیس، بتوانند با کریستین اریکسن، هافبک دانمارکی تیم برنتفورد قرارداد ببندند و او را به شاگردان تن هاخ ملحق نمایند.

بیشتر بخوانید

منبع: فرارو

به "اولتیماتوم شیاطین سرخ به رونالدو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولتیماتوم شیاطین سرخ به رونالدو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید