ال گور: این انتخابات با انتخابات 2000 کاملا متفاوت است

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، ال گور، کاندیدای اسبق ریاست جمهوری آمریکا گفته است که انتخابات ریاست جمهوری امسال میلادی بین ترامپ و بایدن با انتخابات 2000 بین خودش و جورج بوش پسر کاملا متفاوت است.

ال گور: این انتخابات با انتخابات 2000 کاملا متفاوت است

ال گور، سیاستمدار و کاندیدای اسبق ریاست جمهوری آمریکا گفت: این یک انتخابات کاملا متفاوت از 20 سال پیش است. جو بایدن دموکرات در راستا تضمین پیروزی است. من در کنار او هستم و امیدوارم به زودی این پیروزی اتفاق بیفتد.

وی ادامه داد: اما مهمترین اولویتی که من 20 سال پیش از آن دفاع کردم و الان جو بایدن و دیگران از آن دفاع می نمایند این است که تمامی آرای قانونی شمرده گردد و از تمایل و خواسته مردم آمریکا پیروی گردد. به مردمی نگاه می کردم که در این بحران پاندمی کرونا در صف های رای ایستاده بودند. آنها حتی 10 تا 11 ساعت در صف ها ایستاده بودند.

ال گور در انتخابات ریاست جمهوری سال 2000 از سوی حزب دموکرات آمریکا نامزد بود ولی در انتخاباتی که یکی از نزدیک ترین رقابت های ریاست جمهوری در تاریخ شد، گور برندهٔ مجموع آرای مردمی، اما بازندهٔ کالج انتخاباتی با نسبت 4 بر 5 شد و در نتیجه انتخابات را به جورج بوش باخت.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "ال گور: این انتخابات با انتخابات 2000 کاملا متفاوت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ال گور: این انتخابات با انتخابات 2000 کاملا متفاوت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید