اسفرورین دارنده نشان فراوریکننده برتر شانزدهمین جشنواره فراوری ملی&ndashافتخار ملی شد

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، هلدینگ سرمایه گذاری اسفرورین در شانزدهمین جشنواره فراوری ملی - افتخار ملی، به عنوان شرکت برتر برگزیده شد.

اسفرورین دارنده نشان فراوریکننده برتر شانزدهمین جشنواره فراوری ملی&ndashافتخار ملی شد

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، بنابر اعلام شرکت سرمایه گذاری اسفرورین، در شانزدهمین جشنواره فراوری ملی - افتخار ملی که به همت وزارت صنعت، معدن و تجارت و خانه صنعت، معدن و تجارت ایران برگزار گردید، هلدینگ سرمایه گذاری اسفرورین، به عنوان یکی از سه شرکت فراورینماینده برتر کشور در حوزه های مورد آنالیز، برگزیده شد و علی محمدی تات بنیان گذار و مدیرعامل این شرکت، لوح سپاس جشنواره را دریافت کرد. شرکت زر ماکارون و شرکت صنایع هفت الماس دیگر برگزیدگان این گروه از جشنواره بودند.

هلدینگ سرمایه گذاری اسفرورین شامل 11 شرکت زیرمجموعه است که در زمینه های عمرانی، صنعتی، غذایی، ساختمانی، کشاورزی، خدماتی، بازرگانی و بهداشتی فعالیت می نمایند.

مراسم معرفی برگزیدگان شانزدهمین جشنواره فراوری ملی - افتخار ملی روز 29 بهمن ماه در سالن همایش های صداوسیما با حضور، دادستان کل کشور، جمعی از مسئولان خانه صنعت، معدن تجارت، معاونان وزارت صنعت، معدن و تجارت، حمیدرضا فولادگر رئیس کمیسیون حمایت ویژه از فراوری ملی و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی مجلس و دیگر مقامات کشوری برگزار گردید.

در انتخاب شرکت های برگزیده جشنواره فراوری ملی - افتخار ملی شاخص هایی از جمله نسبت ظرفیت فراوری یک ساله و مقایسه آن با دوره پیش از آن، اشتغال ایجاد شده، میزان صادرات و رشد آن، ابتکارها و نوآوری ها، داخلی سازی خطوط فراوری، همکاری با دانشگاه ها، توجه به تحقیق و توسعه و تعداد شاغلان در این بخش، برخورداری از آزمایشگاه تخصصی و به روز، ارائه محصولات جدید، کاربرد مالی تحقیقات، توسعه، تعمیر، بازسازی و به روزرسانی واحدها، کاهش مصرف انرژی، نظام مشارکتی، توجه به محیط زیست و ورزش، مسئولیت پذیری اجتماعی، تحقق استانداردهای داخلی، بین المللی و کیفیت، ارائه خدمات رفاهی به کارکنان، ثبت اختراعات و همچنین حضور در سازمان های مردم نهاد و تشکل های مردمی مورد آنالیز قرار می گیرد.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اسفرورین دارنده نشان فراوریکننده برتر شانزدهمین جشنواره فراوری ملی&ndashافتخار ملی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسفرورین دارنده نشان فراوریکننده برتر شانزدهمین جشنواره فراوری ملی&ndashافتخار ملی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید