اجرای 5 طرح آبرسانی در قائمشهر

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، خبرگزاری خبرنگاران- مدیرامورآبفا قائمشهر، 5 طرح آبرسانی با بهره مندی بیش از 40 هزار خانوار در شهرستان قائمشهر در دست اجراست .

اجرای 5 طرح آبرسانی در قائمشهر

به گزارش خبرنگاراریادفترمازندران درشهرستان قائم شعر، مهندس مصطفی زمانی مدیرامورآبفا قائمشهر بیان داشت: آبرسانی مجتمع شهدای بالاتجن(روستاهای ملک خیل ،گاوان آهنگر،حاجیکلا)، آبرسانی المشیر-افراپل بعلاوه اصلاح کلکتور خروجی و برداشت از کف مخزن 25 هزار متر مکعبی با هدف استفاده بهینه از حجم مخزن،اصلاح شبکه توزیع و اصلاح و توسعه شبکه در سطح شهر قائمشهر طرحهای آبرسانی در حال اجرا در این شهرستان است .

این مسئول توضیح داد: برای اجرای این طرحها عملیاتی شامل تجهیز یک حلقه چاه،احداث اتاقک چاه و چاهک پمپاژ، اجرای لوله گذاری خط انتقال و شبکه توزیع به طول حدود 45 کیلومتر، نصب انشعابات به اندازه 150 فقره،رنگ آمیزی منبع هوایی و ....در حال اجرا است .

وی درپایان اعتبار پیش بینی شده برای اجرای این طرحها را بالغ بر 140 میلیارد و 269 میلیون ریال بیان کرد و اضافه نمود: تا به امروز آبرسانی مجتمع شهدای بالاتجن ،آبرسانی المشیر-افراپل و اجرای برداشت از کف مخزن 25 هزار متر مکعبی با ییشرفت فیزیکی بالای 50 درصد اجرا شده و عملیات تکمیل این طرحها ادامه دارد .

منبع: خبرگزاری آریا

به "اجرای 5 طرح آبرسانی در قائمشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای 5 طرح آبرسانی در قائمشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید