آتش سوزی در نارنجستان قوام شیراز

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، خبرنگاران/فارس به دنبال وقوع حریق در بنا و باغ تاریخی نارنجستان قوام رئیس سازمان آتش نشانی شیراز با بیان اینکه حریق در محوطه بیرونی موزه و بنای قوام حادث شده بود از اطفای آن بدون خسارت به موزه خبر دادپ

آتش سوزی در نارنجستان قوام شیراز

محمدمهدی قانع شامگاه آدینه 17 مرداد در گفت وگو با وبلاگ آبی اناری ها گفت: ساعت 21 و 19 دقیقه امشب یک مورد مشاهده دود در آلاچیقی متعلق به موزه نارنجستان قوام واقع در خیابان لطفعلی خان زند، داخل محوطه خارجی موزه، به سامانه 125 سازمان آتش نشانی شهرداری شیراز اطلاع داده شد.

او با بیان اینکه بلافاصله دو ایستگاه 11 و19 به محل حادثه اعزام شدند، اضافه کرد: با حضور آتش نشانان در محل حادثه، به سرعت عملیات اطفا حریق شروع شد.

او گفت: آتش نشانان با رعایت ایمنی کامل محل به دو گروه تقسیم شدند ، گروهی از آتش نشانان به جست و جو محبوس احتمالی پرداخته و افراد حاضر را از محل خارج و به مکان امن انتقال دادند، گروهی نیز به مبارزه با شعله های آتش پرداختند و به سرعت حریق را مهار و کاملا اطفا کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز اضافه کرد: با توجه به اینکه حریق به سرعت مهار شد، دود به محل نگهداری آثار تاریخی وارد نشده و هیچ خسارت و مسئله ای به آثار تاریخی ایجاد نشده بود و محل بعد از ایمن سازی به عوامل موزه تحویل داده شد.

قانع اظهار داشت: علت این حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی در دست آنالیز است.

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها باغ موزه نارنجستان قوام در اختیار دانشگاه شیراز است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "آتش سوزی در نارنجستان قوام شیراز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتش سوزی در نارنجستان قوام شیراز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید