Honor X20؛ یک گوشی میان رده با مشخصات پرچمدار

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، کمپانی چینی آنر Honor، روز پنجشنبه 12 اگوست (21 مرداد ماه) در یک رویداد رسمی رونمایی از جدیدترین محصولات خود، از گوشی میان رده Honor X20 5G رونمایی کرد که با مشخصاتی همچون صفحه نمایش 6.67 اینچی 120 هرتز، دوربین اصلی 64 مگاپیکسل، تراشه MediaTek Dimensity 900 و سیستم شارژ سریع 66 وات، ویژگی های یک گوشی بالا رده را به نمایش می گذارد.

Honor X20؛ یک گوشی میان رده با مشخصات پرچمدار

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، روز پنجشنبه 12 اگوست، کمانی چینی آنر یکی از بزرگترین رویدادهای معرفی محصولات تازه خود در سال 2021 را برگزار کرد. در این رویداد مهم این سازنده چینی، از محصولاتی همچون سری گوشی های پرچمدار Honor Magic 3 و همچنین میان رده Honor X20 5G، ساعت هوشمند Honor Watch GS و تبلت Honor Tab V7 Pro رونمایی کرده که طی ماه های گذشته شایعات مختلفی درباره هر یک از آن ها منتشر شده بود. اما در اینجا ما قصد داریم تا به معرفی گوشی Honor X20 5G بپردازیم زیرا در طی این مدت اطلاعات اندکی درباره آن منتشر شده بود.

مشخصات گوشی Honor X20 5G

گوشی هوشمند Honor X20 5G یک تلفن همراه میان رده است که از 1899 یوان (293 دلار آمریکا) برای نسخه 6 گیگابایت رم به همراه 128 گیگابایت حافظه داخلی شروع می شود و تا 2199 یوان (339 دلار آمریکا) برای 8 گیگابایت رم به علاوه 128 گیگابایت حافظه داخلی و 2499 یوان (386 دلار آمریکا) برای 8 گیگابایت رم به همراه 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی، قیمت دارد. علاوه بر این، گوشی هوشمند Honor X20 5G در سه گزینه رنگی شامل مشکی شب، آبی شفق قطبی و نقره ای تیتانیومی عرضه می شود و در حال حاضر در پورتال فروش فروشگاه اینترنتی Jingdong به فروش می رسد.

گوشی Honor X20 5G دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی LCD با رزولوشن اچ دی پلاس است. این یک پنل حفره دار با نرخ تازه سازی 120 هرتز و پشتیبانی از طیف رنگ DCI-P3 است. این صفحه نمایش دارای پنج ویژگی محافظت از چشم است و دارای حالت کتاب الکترونیکی است که می تواند در هنگام خواندن متن های مختلف، شرایط بسیار راحت تری را برای چشمان کاربر فراهم کند.

در زمینه دوربین گوشی تازه آنر، از یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در جلو و یک ماژول با دوربین های سه گانه در عقب، بهره می برد. ماژول عقبی این گوشی به گونه ای طراحی شده است که ماژول دوربین هواوی را به یاد می آورد. این دستگاه دارای یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی و در نهایت یک واحد ماکرو 2 مگاپیکسلی است که با یک فلاش LED در کنار لنزهای دوربین پشتیبانی می شود.

در زیر کاپوت، گوشی Honor X20 5G مجهز به تراشه MediaTek Dimensity 900 است که بر اساس یک فرایند 6 نانومتری طراحی شده است. این دستگاه با حداکثر 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی همراه است. Honor همچنین از فناوری توسعه RAM استفاده کرده که بر این اساس گوشی تازه می تواند از 2 گیگابایت رم دیگر پشتیبانی کند. این بدان معناست که نسخه 8 گیگابایتی می تواند 10 گیگابایت RAM با استفاده از 2 گیگابایت حافظه داخلی به نام حافظه داشته باشد. این تلفن هوشمند دارای باتری 4300 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 66 واتی است. کمپانی آنر ادعا می کند که این سیستم شارژ تنها با 15 دقیقه شارژ می تواند باتری دستگاه را از حالت کاملاً خالی را تا 50٪ پر کند. علاوه بر این، گوشی تازه آنر از نظر امنیت، دارای اسکنر اثر انگشت روی صفحه نمایش است.

منبع: gizmochina

ترجمه: مصطفی جرفی-وبلاگ آبی اناری ها

منبع: فرارو

به "Honor X20؛ یک گوشی میان رده با مشخصات پرچمدار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "Honor X20؛ یک گوشی میان رده با مشخصات پرچمدار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید