151 نفر طی 2 روز برای انتخابات شورای شهر در البرز ثبت نام کردند

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، خبرنگاران/البرز رئیس ستاد انتخابات استان البرز گفت: در دومین روز ثبت نام ازداوطلبین در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی در استان البرز 74 نفر ثبت نام کردند.

151 نفر طی 2 روز برای انتخابات شورای شهر در البرز ثبت نام کردند

نورمحمد فردی روز پنجشنبه 21 اسفند در جمع وبلاگ آبی اناری ها گفت: در دومین روز از ثبت نام شورای اسلامی شهر در سطح استان 74 نفر ثبت نام کردند که از این تعداد 66 نفر مرد و هشت نفر زن هستند.

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، وی اضافه کرد: داوطلبان ثبت نام در ششمین انتخابات شورای شهر از نظر تحصیلات دیپلم یک نفر، فوق دیپلم سه نفر، لیسانس 45 نفر، فوق لیسانس 22 نفر، دکتری یک نفر و سطح حوزوی نیز دو نفر هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز توضیح داد: در مجموع در این دو روز 151 نفر در سطح استان ثبت نام کردند که از این تعداد 135 نفر مرد معادل 89 درصد و 16 نفر زن معادل 11 درصد هستند.

فردی گفت: روی هم رفته در این دو روز از نظر تحصیلات دکتری چهار نفر، فوق لیسانس 42 نفر و لیسانس 97 نفر، سطح حوزوی سه نفر و فوق دیپلم چهار نفر ثبت نام نمودند.

رئیس ستاد انتخابات استان اضافه کرد: مدت ثبت نام هفت روز است که از 20 اسفند آغاز و تا 26 اسفند ماه از ساعت 8 صبح تا 18 عصر ادامه دارد و کلیه فرمانداری ها آمادگی لازم را جهت ثبت نام دارند قبلاً نیز اشاره شده است که ثبت نام از چهار روش از جمله موبایل، رایانه، دفاتر پیشخوان و مراجعه حضوری صورت می گیرد بنابراین از کلیه اشخاصی که واجد شرایط هستند انتظار می رود تا فرصت باقی است همراه با مدارک لازم جهت ثبت نام اقدام لازم را معمول دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "151 نفر طی 2 روز برای انتخابات شورای شهر در البرز ثبت نام کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "151 نفر طی 2 روز برای انتخابات شورای شهر در البرز ثبت نام کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید