یاری رسانی یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی استان گلستان به سیل زدگان، توزیع غذای گرم بین مردم

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، جانشین دبیر ستاد خدمات سفر استان گلستان گفت: از بدو آغاز سیلاب در استان یگان حفاظت میراث فرهنگی در کنار سایر نیروهای امدادی وارد میدان شدند و تا به امروز در حال خدمت رسانی به مردم شهرستانهای آسیب دیده هستند.

یاری رسانی یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی استان گلستان به سیل زدگان، توزیع غذای گرم بین مردم

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان گلستان، احمد تجری با اشاره اقدمات در حوزه یاری به سیل زدگان گلستانی اظهار کرد: در روزهای پایانی سال 1397 متاسفانه با شرایط جوی و بارندگی بعضی هم استانی ها در روستاها و شهرهای گنبدکاووس، گمیشان، آق قلا و بندرترکمن دچار سیل و آب گرفتگی در منازل شدند.

وی توضیح داد: به همین دلیل یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نسبت به امداد و خدمات رسانی به شهروندان گرفتار شده در سیل اقدام نموده است و بصورت شبانه روز در مناطق حضور دارد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری گلستان ادامه داد: همچنین تهیه و توزیع غذا بین سیل زدگان و خدمات رسانی به وسیله شهروندان در راستای یاری به مردم این منطقه دنبال می گردد.

وی اضافه نمود: با توجه به هوشیاری نیروی انتظامی در حوزه اماکن و منازل منطقه سیل زده و همچنین تشدید اقدامات انتظامی سیل زدگان از نظر امنیت منازل خود هیچ نگرانی نداشته باشند.

تجری گفت: نیروی انتظامی با استفاده از کلیه ظرفیت های موجود به صورت شبانه روزی با توجه به وظایف ذاتی و سازمانی خود در خدمت شهروندان و مسافران نوروزی است

وی تاکید نمود: امیدواریم با تمهیدات اندیشیده شده در استان به زودی مسائل مردم مناطق سیل زده حل گردد.

منبع: میراث آریا

به "یاری رسانی یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی استان گلستان به سیل زدگان، توزیع غذای گرم بین مردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری رسانی یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی استان گلستان به سیل زدگان، توزیع غذای گرم بین مردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید