ون الکتریکی نو Airstream با قابلیت شارژ سریع

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، انقلاب وسایل نقلیه الکتریکی به سرعت به بخش هایی از فعالیت های انسانی راه یافته است. پیشرفت تکنولوژی در زمینه وسایل نقلیه الکتریکی سبب افزایش تقاضا برای راه چاره های رفع کردن مسائل زیست محیطی با تاکید بیشتر بر منابع انرژی پاک شده است.

ون الکتریکی نو Airstream با قابلیت شارژ سریع

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، شرکت Airstream به تازگی یک ون الکتریکی دو چرخ بنام eStream camper معرفی نموده است. این شرکت رکورد قابل توجهی در ساخت تریلر های مسافرتی منحصر به فرد با ظاهر گرد و نمای آلومینیومی دارد. eStream محصول نو این شرکت، دارای یک سیستم انرژی خورشیدی یکپارچه روی سقف و یک موتور الکتریکی می باشد که می تواند برای رانندگی و پارک تریلر استفاده گردد.

موتور الکتریکی این ون سبب می گردد زمانی که eStream به وسیله وسیله نقلیه دیگری کشیده می گردد، وسیله نقلیه الکتریکی داخلی موجود در eStream مقداری انرژی را از وسیله نقلیه اصلی بگیرد. به این معنی که برد یک ماشین الکتریکی که می تواند برای حمل و نقل eStream استفاده گردد، به علت بار مشترک آن می تواند بیشتر نیز بگردد.سیستم سقف خورشیدی این محصول تا 900 وات برق ارائه می دهد و eStream دارای یک باتری 80 کیلوواتی است که می تواند در کمتر از 45 دقیقه در یک ایستگاه شارژ سریع به طور کامل شارژ گردد. eSteam را می توان با استفاده از تبلت یا سایر دستگاه های مجهز به اینترنت پارک کرد. هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد زمان ارائه این وسیله نقلیه وجود ندارد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "ون الکتریکی نو Airstream با قابلیت شارژ سریع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ون الکتریکی نو Airstream با قابلیت شارژ سریع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید