هشدار چند کشور به شهروندانش درباره سفر به آمریکا

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، ایسنا نوشت: سر کنسولگر ژاپن در دیترویت آمریکا به شهروندان ژاپنی که ممکن است به ایالات متحده مسافرت نمایند، نسبت به تیراندازی های مرگبار اخیر که در این کشور اتفاق افتاده، هشدار داده است.

هشدار چند کشور به شهروندانش درباره سفر به آمریکا

به گزارش پایگاه خبری هیل، وزارت امور خارجه ژاپن در بیانیه ای اظهار داشت، سرکنسول ژاپن در دیترویت به شهروندان این کشور هشدار داد که نسبت به تیراندازی های احتمالی در هر نقطه از ایالات متحده هوشیار باشند و آمریکا را اجتماع اسلحه توصیف کرد.

در این بیانیه همچنین به شهروندان ژاپنی توصیه شده که به اقدامات امنیتی توجه داشته باشند.

هشدار سرکنسول ژاپن در دیترویت در پی هشدارهای مشابه از سوی کشورهای دیگر و پس از حملات مرگبار اخیر در ایالات متحده آمریکا منتشر شده است.

وزارت خارجه اروگوئه نیز در بیانیه مشابهی که اخیرا منتشر شد، آورده که دولت به شهروندانش هشدار داده تا جوانب احتیاط را علیه خشونت های تبعیض آمیز رو به رشد به ویژه جرایم از روی انزجار و تنفر در نظر بگیرند.

این وزارت خانه همچنین به شهروندانش هشدار داده تا در سفر به ایالات متحده از رفتن به مراکزی که محل تجمع زیاد مردم است مثل پارک ها، مراکز خرید، فستیوال های هنری و غذایی یا تجمعات ورزشی و فرهنگی اجتناب نمایند و همچنین اعلام نموده که تسلیحات توسط مردم حمل می گردد.

نیکولاس مادورو، رئیس جمهوری ونزوئل نیز به شهروندانش که در داخل آمریکا ساکن هستند یا می خواهند به آنجا بروند، هشدار داده تا به شدت مراقب باشند یا سفر خود را به تعویق بیندازند.

310311

منبع: خبرآنلاین

به "هشدار چند کشور به شهروندانش درباره سفر به آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار چند کشور به شهروندانش درباره سفر به آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید