مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از حضور گروههای افراطی در تلگرام تا ساخت خانه های سه بعدی در 24 ساعت

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از حضور گروههای افراطی در تلگرام تا ساخت خانه های سه بعدی در 24 ساعت

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

به گفته متخصصان پروژه مبارزه با افراط گرایی ، تلگرام که یک برنامه پیغام رسانی رمزگذاری شده است ، از واتس اپ ، توییتر و سایر سرویس های پیغام رسانی پیشی گرفته است تا به محلی برای تجمع آنلاین افراط گرایان و داعشی ها تبدیل گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت سامسونگ ویژگی های نوشتاریگلکسی نوت 10 را وارد گوشی هایی می نماید که نسخه بتای OneUI 2.0 را دریافت می نمایند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بسیاری از علاقه مندان به محصولات اپل تحلیلگر ارشد این شرکت؛ مینگ چی کو را می شناسند. کو با پشبینی های خود به شدت هوادار پیدا نموده است. تحلیلهای این تحلیلگر چینی اغلب بسیار نزدیک به واقعیت هستند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوشی گلکسی فولد سامسونگ که پیش و پس از رونمایی با حواشی متعددی همراه بوده است، به زودی وارد کشورهای بیشتری می گردد. این موضوع از سوی مقامات این شرکت کره جنوبی مطرح شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

یک استارتاپ خلاق در ایالات متحده می تواند با هزینه ای بسیار اندک نسبت به ساخت خانه های سنتی در عرض 24 ساعت خانه هایی سه بعدی را تحویل خریداران دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اگر قرار باشد از گوشی های ردمی یک گوشی را بین محبوب ترین ها قرار دهیم. گوشی ردمی K20 از محبوب ترین گوشی های موجود بین برندهای تجاری محسوب می گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از حضور گروههای افراطی در تلگرام تا ساخت خانه های سه بعدی در 24 ساعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از حضور گروههای افراطی در تلگرام تا ساخت خانه های سه بعدی در 24 ساعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید