مروری بر شرایط مردان بدمینتون باز شهربابکی در لیگ برتر

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، برای اولین بار، در تاریخ بدمینتون استان کرمان است که نماینده اش در لیگ برتر، 5 برد پیاپی را تجربه و ثبت می نماید.

مروری بر شرایط مردان بدمینتون باز شهربابکی در لیگ برتر

به گزارش خبرنگار گروه استان های وبلاگ آبی اناری ها از کرمان، حضور متفاوت تیم بدمینتون استان کرمان، یا شاید زایش یک تفکر تازه در صنعت ورزشی که خوشبختانه آمار و نتیجه تا به امروزش خبر از یک پدیده می دهد، یا شاید بهتر باشد بیان کرد، یک فرصت تازه برای پدیده قهرمان سازی.

اما آیا این اتفاق قرار است مانند هزار زایش و جوانه دیگر ریشه دار گردد یا مانند هزار مهاجری که خودمان خلقش کردیم از دور شاهد ریشه گرفتنش برای دیگری باشیم؟

برای اولین بار، در تاریخ بدمینتون استان کرمان، شهرداری شهر بابک با سرمایه گذاری درست و استفاده از دانش آکادمیک حیطه ورزشی توانسته با حضور در لیگ برتر بدمینتون، با چندین جوان و یک مربی آکادمیک 5 برد پیاپی را تجربه و ثبت کند.

حسام ایرانمنش مربی تیم بدمینتون شهرداری شهر بابک در این زمینه می گوید: علم و دانش تنها راستا های راهگشایی هستند که با تسلط بر آن می توان از هیچ، چه و چه ها ساخت.

او اضافه نمود: خدا را شکر این فرصت را مدیران شهرداری شهربابک برای استان کرمان خلق کردند و ما خوشبختانه با تکیه بر هوش و نبوغ بازیکنان تیم تا به امروز توانسته ایم در 5 بازی اول لیگ سربلند باشیم؛ اما چیزی که حائز اهمیت است این نکته ست که ما، یا به عبارتی، ما اعضای تیم بدمینتون شهرداری شهربابک تا به اینجا تمام کوشش مان را نموده ایم، به قله رسیدن هنر نیست، در قله ماندن آن نکته ایست که من از مدیران استانی خواستارم.

ایرانمنش توضیح داد: ما راستا قله را فتح کردیم، اگر ما را حمایت کنید، راستا را برای همه باز می گذاریم تا شاهد حضور تک تک اعضای بدمینتون استان کرمان در رقابت ها و ایجاد فرصت هایی که برای اولین بار این استان به خود خواهد دید، باشیم.

این تیم در آخرین دیدارش با توس راستا مشهد توانست با نتیجه 3 بر 2 بعد از 5ساعت مسابقه نفس گیر بر حریف خود پیروز گردد و این پنجمین برد پیاپی این تیم در سری مسابقات لیگ برتر بدمینتون کشور است.

جدول رده بندی رقابت ها تا اینجای کار به توضیح زیر است:

تیم شهرداری شهربابک روز پنج شنبه 20 آبان ماه مقابل پروتئین 99 البرز به میدان می رود.

باید دید شکست ناپذیری شهربابکی ها تا کی ادامه می یابد. آیا این تیم همچنان می تواند تا انتها لیگ پدیده باقی بماند؟

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مروری بر شرایط مردان بدمینتون باز شهربابکی در لیگ برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مروری بر شرایط مردان بدمینتون باز شهربابکی در لیگ برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید