لیگ برتر فوتبال، پرسپولیسی ها با برد به رختکن رفتند

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، نیمه نخست دیدار تیم های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان با برتری سرخپوشان به پایان رسید.

لیگ برتر فوتبال، پرسپولیسی ها با برد به رختکن رفتند

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، دیدار تیم های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان، در چارچوب دیدارهای هفته بیستم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 18:30 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی آغاز شد که نیمه نخست آن با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس انتها یافت. علی علیپور در دقیقه 21 تک گل پرسپولیس را به ثمر رساند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد نادری، مهدی شیری، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، بشار رسن، مهدی ترابی، ماریو بودیمیر و علی علیپور.

ترکیب صنعت نفت: محمد دریس، سیروان قربانی، عقیل کعبی، فردین عابدینی، وینسیوس دی اولیویرا، عزیز سیکیدوف، مصطفی احمدی، مسلم مجدمی، سیدمحمد قریشی، وفا هخامنش و جاناتان بواریتو.

داور: سیدرضا مهدوی

دقیقه 17: ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه صنعت نفت، موقعیت خوبی برای گلزنی پرسپولیس ایجاد کرد، اما شوت احمد نوراللهی به دیوار دفاعی برخورد کرد تا این موقعیت از دست برود.

دقیقه 21: بودیمیر در محوطه جریمه پرسپولیس صاحب موقعیت گلزنی شد که ترجیح داد با ارسال روی دروازه، علی علیپور را به گل برساند.

دقیقه 23: این بار بودیمیر با شوتی سنگین از پشت محوطه جریمه شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد که با واکنش به موقع محمد دریس توپ راهی کرنر شد.

دقیقه 28: مهدی ترابی با شوتی که از پشت محوطه جریمه به سمت دروازه صنعت نفت شلیک کرد، بار دیگر دریس را مجبور به واکنش کرد تا کرنر دیگری برای پرسپولیس به دست بیاید.

دقیقه 35: پاس مهدی ترابی پشت مدافعان صنعت نفت به سیامک نعمتی، این بازیکن را در موقعیت خوبی برای گلزنی قرار داد، اما دریس پیروز شد مانع از این کار شود.

دقیقه 38: بودیمیر روی پاس بشار رسن بار دیگر اقدام به شوتزنی کرد که توپ با برخورد به مدافعان صنعت نفت راهی به دروازه این تیم نیافت.

دقیقه 40: بالوتلی در میان تعلل مدافعان پرسپولیس از پشت محوطه جریمه شلیک خطرناکی به سمت دروازه داشت که توپ راهی اوت شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "لیگ برتر فوتبال، پرسپولیسی ها با برد به رختکن رفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر فوتبال، پرسپولیسی ها با برد به رختکن رفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید