حسینی: کمیته انظباطی فتاحی را باید بازخواست کند، دوست ندارند پرسپولیس قهرمان گردد

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به آقایان دستور داده اند پرسپولیس را نابود نمایند و کاری هم نمیشه کرد، کمیته انظباطی باید فتاحی را باز خواست کند مگر می گردد این شخص هر کاری که دلش بخواهد انجام دهد.

حسینی: کمیته انظباطی فتاحی را باید بازخواست کند، دوست ندارند پرسپولیس قهرمان گردد

سید جلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تهران در گفت و گو با ، در مورد حواشی دیدار مقابل فولاد خورستان اظهار کرد: به آقایان دستور داده اند پرسپولیس را نابود نمایند و کاری هم نمیشه کرد و این بار اولی نیست که با پرسپولیس این کار را می نمایند و ما منتظر هستیم تا کمیته انظباطی توضیحات لازم را از فتاحی بخواهد.

او ادامه داد: کمیته انظباطی باید فتاحی را باز خواست کند مگر می گردد این شخص هر کاری که دلش بخواهد انجام دهد و هیچکس از او توضیحی نخواهد، ما منتظر جواب این مسئله هستیم. ما در ابتدا که وارد استادیوم شدیم در رختکن برق نداشتیم و بازیکنان با نور موبایل خود لباس عوض می کردند.

حسینی در مورد صحنه پنالتی گفت: ما منتظر هستیم تا مرادی آن صحنه را کارشناسی کند، این شخص صد در صد بر علیه پرسپولیس کارشناسی می نماید. آن صحنه به هیچ وجه پنالتی نبود و این اتفاقات تمام برنامه ریزی شده است و فکر کنم سازمان لیگ در این موضوع دست داشته و آن ها دوست ندارند پرسپولیس قهرمان گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "حسینی: کمیته انظباطی فتاحی را باید بازخواست کند، دوست ندارند پرسپولیس قهرمان گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی: کمیته انظباطی فتاحی را باید بازخواست کند، دوست ندارند پرسپولیس قهرمان گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید