لمپارد: چلسی نشانه هایی از پیشرفت را نشان داد، قدردان آکادمی باشگاه هستیم

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، فرانک لمپارد، سرمربی تیم فوتبال چلسی در هفته دوم مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا از عملکرد جوانان تیمش مقابل لیل راضی است.

لمپارد: چلسی نشانه هایی از پیشرفت را نشان داد، قدردان آکادمی باشگاه هستیم

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، فرانک لمپارد پس از برتری تیمش مقابل لیل در هفته دوم مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، عملکرد شاگردان جوان خودش را ستود.

سرمربی تیم فوتبال چلسی در سرانجام بازی گفت: با وجود پیروزی، راه زیادی برای طی شدن باقی مانده است. باخت مقابل والنسیا، این بازی را مهم تر کرد. اینجا جای سختی برای بازی کردن است. آن ها روی ضد حملات سریع بودند و تیم من عملکرد خوبی داشت. ضربات شروع مجدد برای ما مشکل شده اند و باید بیش از گذشته روی آن کار کنیم. با این حال لیاقت پیروزی را داشتیم. بسیار قدردان کاری هستیم که آکادمی در حال انجامش است. باشگاه و هواداران عاشق میدان دادن به جوانان هستند و بازیکنان هم لذت می برند. نشانه هایی از پیشرفت تیم را دیدیم. به طور مثال ریس جیمز خیلی خوب و راحت بازی کرد. تنها دلایل تعویض او، افت بدنی و کم تجربگی بود. لیل بسیار خوب کار کرد و برای چلسی بازی سختی بود. می توانیم بهتر از این ها هم عمل کنیم.

او در ادامه اضافه نمود: خبری از قرارداد ویلیان ندارم. از عملکرد او خوشحالم. تامی آبراهام تشنه گلزنی است. تیم پیشرفت هایی داشته و در حال نشان دادن توانایی هایش است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "لمپارد: چلسی نشانه هایی از پیشرفت را نشان داد، قدردان آکادمی باشگاه هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لمپارد: چلسی نشانه هایی از پیشرفت را نشان داد، قدردان آکادمی باشگاه هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید