لزوم تداوم جشنواره چراغ روشن رابطه

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، مدیر روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کرمان گفت: تداوم جشنواره چراغ روشن رابطه ویژه کارکنان روابط عمومی های استان کرمان و شکل گیری ستاد برگزاری و اجرایی، اتاق فکر و هیات علمی و معین کردن موضوعات آن برای جشنواره دوم در سال 1401 از هم اکنون لازم است.

لزوم تداوم جشنواره چراغ روشن رابطه

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها کرمان؛ محمد بصیریان، در حاشیه اختتامیه نخستین جشنواره چراغ روشن رابطه ویژه کارکنان روابط عمومی های استان کرمان اضافه کرد: برگزاری جشنواره چراغ روشن رابطه ویژه کارکنان روابط عمومی های استان کرمان اقدام ابتکاری ارزشمندی است که تداوم آن در سال های آینده، ضمن ایجاد فضای رقابتی در بین روابط عمومی ها، یاری شایانی به شناخت مسائل و مسائل این حوزه،محدودیت های موجود، ظرفیت ها و در نتیجه ارتقای صندلی روابط عمومی ها خواهد نمود.

وی با تاکید بر اینکه نوشتن؛ یکی از فنون و تکنیک های ارتباطی در روابط عمومی و شامل انواع گزارش ها، متون سخنرانی، مطلب برای رسانه و در رسانه ها و ... می باشد اضافه کرد: نوشته های مختلف یکی از ضروریات و امهات کار روابط عمومی است و اقدامات ابتکاری از جمله جشنواره چراغ روشن رابطه می تواند مقدار توجه به موضوع اصول نوشتن یک مطلب صحیح و کامل در روابط عمومی ها را افزایش دهد.

عضو شورای هماهنگی روابط عمومی های استان کرمان بر برگزاری دوره های آموزشی حضوری و غیرحضوری همراه با صدور گواهی نامه معتبر در کنار جشنواره چراغ روشن رابطه تاکید نمود و گفت: این اقدام به فراوری آثار پر محتوا به صورت علمی و فنی یاری نموده و در نهایت موجب افزایش آثار فراوریی و تعدد آثار خواهد شد.

بصیریان، بر تهیه و توزیع منابع آموزشی مکتوب، ویدیویی و ... به همراه معرفی نام و شماره تماس اساتید حوزه نوشتار به جامعه روابط عمومی و ایجاد پایگاه و درگاه اینترنتی برای دسترسی و ارتباطات بیشتر و بهتر برای علاقه مندان و برگزارکنندگان جشنواره چراغ روشن رابطه هم تاکید نمود و اضافه کرد:بازده زمانی برپایی، اختتامیه و معرفی برگزیدگان جشنواره چراغ روشن رابطه می تواند به مناسبت هفته و روز روابط عمومی باشد که این موضوع باید در دستور کار برنامه ریزان و مجریان این جشنواره قرار گیرد.

منبع: جام جم آنلاین

به "لزوم تداوم جشنواره چراغ روشن رابطه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم تداوم جشنواره چراغ روشن رابطه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید