قیمت گوگل پیکسل 6 پرو احتمالا پایین تر از حد انتظار است

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، چند ماه قبل گوگل گفت که گوشی پیکسل 6 پرو با قیمت بالایی راهی بازار می گردد. حالا به لطف افشای قیمت گوشی های پیکسل 6 در بازار آمریکا، به نظر می رسد گوگل برای جدیدترین پرچم داران خود قیمت مناسبی را در نظر گرفته است.

قیمت گوگل پیکسل 6 پرو احتمالا پایین تر از حد انتظار است

طبق اطلاعات فاش شده، مدل پایه پیکسل 6 با قیمت 599 دلار به دست کاربران آمریکایی می رسد و پیکسل 6 پرو هم 899 دلار قیمت دارد. با وجود هشدار گوگل، این قیمت ها برای پرچم داران قدرتمند در سال 2021 کاملا مناسب به حساب می آیند. باید خاطرنشان کنیم سال گذشته پیکسل 5 با ویژگی های به مراتب ضعیف تر از پیکسل 6 با قیمت 699 دلار راهی بازار شد.

اگر این قیمت های فاش شده درست از آب در بیایند، پیکسل 6 پرو با قیمت پایین تر از گوشی 999 دلاری گلکسی S21 پلاس و گوشی 969 دلاری وان پلاس 9 پرو در قفسه فروشگاه ها قرار می گیرد.

مدتی قبل قیمت این گوشی ها برای بازار اروپا لو رفت و به نظر می رسد در بازار آمریکا، گوشی های سری پیکسل 6 قیمت بسیار پایین تری خواهند داشت. به طور تعیین، پیکسل 6 برای بازار اروپا 649 یورو (758 دلار) قیمت دارد و مدل پایه مدل پرو هم با قیمت 899 یورو (1050 دلار) راهی بازار کشورهای اروپایی می گردد.

در هر صورت فردا شب گوگل رسما از گوشی های سری پیکسل 6 رونمایی می نماید که البته احتمالا کمتر کاربری این مراسم را دیدن می نماید زیرا تمام جزئیات ریز و درشت این گوشی ها فاش شده است.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "قیمت گوگل پیکسل 6 پرو احتمالا پایین تر از حد انتظار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت گوگل پیکسل 6 پرو احتمالا پایین تر از حد انتظار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید