قرارداد برخی از بازیکنان، بلای جان مدیران باشگاه استقلال

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، قرارداد برخی از بازیکنان در کنار مسائل مالی استقلال، باعث شده این باشگاه نتواند مطالبات اعضای تیم را پرداخت کند.

قرارداد برخی از بازیکنان، بلای جان مدیران باشگاه استقلال

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ آبی اناری ها، پس از دربی 94 بازیکنان تیم فوتبال استقلال نسبت به عدم پرداخت مطالبا ت شان از سوی باشگاه انتقاداتی را مطرح کردند. مسئولان استقلال بخشی از پول بازیکنان را پرداخت کردند، اما به اندازه ای نبود که رضایت اعضای تیم را جلب کند. در روزهای گذشته نیز برخی از بازیکنان اعلام کرده اند که تنها 10 درصد از مبلغ قراردادها از سوی باشگاه پرداخت شده است.

مسئولان استقلال با چالش های جدی مالی روبه رو هستند، به طوری که پرداخت دلاری به شیخ دیاباته و هروویه میلیچ به اضافه شکایت نیکولای بودوروف بار مالی زیادی روی دوش باشگاه گذاشته است. از طرفی، قراردادهایی که پیش از آغاز فصل با برخی از بازیکنان بسته شده، بلای جان مدیران شده است، چرا که رقم قراردادها بالا بوده و باشگاه هر چقدر هم پرداختی داشته، به اندازه ای نبوده که بتواند به درصد قابل توجهی برسد.

باشگاه استقلال به دنبال تأمین منابع مالی است تا بتواند درصد دیگری از قرارداد بازیکنان را هر چه زودتر پرداخت کند، اما مقدار پرداختی تا امروز با آنچه برخی بازیکنان ادعا می کنند تفاوت دارد. طبق پیگیری ها، محمد دانشگر، مدافع استقلال 29 درصد، داریوش شجاعیان 21 درصد و فرشید اسماعیلی بالای 30 درصد دریافتی داشته اند. این بحث تنها به این سه بازیکن ختم نمی شود و سایر بازیکنان از جمله رشید مظاهری نیز 30 درصد دریافتی داشته اند، اما با این حال باشگاه به نسبت تعهداتش عقب است و ظاهراً در تلاش است که در روزهای آینده بخش دیگری از مطالبات را پرداخت کند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی وبلاگ آبی اناری ها بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "قرارداد برخی از بازیکنان، بلای جان مدیران باشگاه استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرارداد برخی از بازیکنان، بلای جان مدیران باشگاه استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید