فروش 30 میلیارد تومانی صنایع دستی در نوروز98

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان از فروش 30 میلیارد تومانی صنایع دستی همزمان در 1853 فروشگاه ثابت و غرفه های موجود در بازارچه های موقت صنایع دستی در پهنه استان اصفهان همزمان با تعطیلات نوروز سال جاری اطلاع داد.

فروش 30 میلیارد تومانی صنایع دستی در نوروز98

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان؛ فریدون الله کمک با اعلام این مطلب اضافه نمود: آنالیز های آمارهای ستاد اجرایی خدمات سفر استان اصفهان حاکی است در طول تعطیلات نوروز 1398 هنرمندان و فعالان صنایع دستی در پهنه استان اصفهان، فعالانه به گردشگران نوروزی خدمات رسانی کرده اند.

او اضافه نمود: در طی نوروز 1398، تعداد 603 غرفه در بازارچه های موقع صنایع دستی استان برپا شد که در شهرستانها و روستاهای استان و به ویژه در جنب رویدادهای فرهنگی نوروزگاه اصفهان به گردشگران در حوزه صنایع دستی خدمات رسانی کردند.

مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان همچنین اضافه نمود: در طی همین مدت در 200 اقامتگاه بومگردی استان (از مجموع 400 اقامتگاه بومگردی) که دارای فروشگاه های صنایع دستی بوده اند در کنار 1050 فروشگاه ثابت در سطح استان اصفهان 6036 غرفه در بازارچه های موقت صنایع دستی به گردشگران نوروزی، صنایع دستی عرضه شده است.

فریدون الله کمک در ادامه به میزان عرضه و فروش صنایع دستی استان اشاره نمود و گفت: با عنایت به آنالیز آمارهای موجود تعداد فروشگاه ها و غرفه های صنایع دستی در استان، شانزده و سه دهم درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته، همچنین عرضه کنندگان صنایع دستی رقم 29 میلیارد و چهارصد میلیون تومان صنایع دستی به گردشگران ارائه کرده اند که در این زمینه نیز، آمار فروش صنایع دستی استان نسبت به سال گذشته از رشدی معادل نوزده و چهاردهم درصد برخوردار بوده است.

منبع: میراث آریا

به "فروش 30 میلیارد تومانی صنایع دستی در نوروز98" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش 30 میلیارد تومانی صنایع دستی در نوروز98"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید