زنی ایرپادش را به اشتباه جای مسکن قورت داد!

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، اگر تنها مشکل هدفون های تازه را کوچک بودن آن ها تلقی کنیم، خیلی هم اشتباه نکرده ایم. این هدفون ها آن قدر کوچک هستند که گاهی اوقات برایمان دردسرساز خواهند شد. حتی آن قدری کوچک هستند که ممکن است به شکل تصادفی بلعیده شوند. تا امروز، داستان های مختلفی شنیده بودیم که افرادی به طور تصادفی ایرپاد خود را قورت داده اند، اما حالا می توانیم داستان دیگری را هم به این فهرست اضافه کنیم.

زنی ایرپادش را به اشتباه جای مسکن قورت داد!

یکی از کاربران تیک تاک به تازگی ویدیویی به اشتراک گذاشته که چگونه یکی از ایرپادهای خود را با ایبوپروفن اشتباه گرفته و به طور تصادفی آن را بلعیده است. این کاربر با نام کاربری @iamcarliiib با بیان اینکه در تیک تاک این اطلاعات را فقط برای اهداف آموزشی به اشتراک می گذارد، شرح داده که حادثه از جایی آغاز شد که در دست او یک قرص ایبوبروفن قرار داشت:

در نهایت این ایرپاد از راه های طبیعی از بدن این دختر خارج شد. اما او برای اطمینان از خارج شدن کامل آن رادیوگرافی انجام داد. در حال حاضر مطمئن نیستیم که ایرپادهای او پس از بلعیده شدن همچنان کار می نمایند یا خیر، اما او اظهار داشته که دیگر از آن ایرپاد استفاده نخواهد کرد و طبیعی است که چنین کاری هم انجام دهد.

بعلاوه، نکته جالب این است که ایرپاد در حالی که او در حال مکالمه بود به تلفن او وصل شده و در واقع این فرد ایرپاد متصل به گوشی خود را قورت داده بود. در ضمن بد نیست بدانید طی مدتی که ایرپادها در شکم او بوده، این کاربر توانسته به وسیله ویژگی یادداشت های صوتی صدای غرغرهای داخل معده خود را هم ضبط کند!

همان طور که بالاتر هم به آن اشاره شد، این اولین باری نیست که ایرپاد به وسیله کاربران به اشتباه بلعیده می گردد. حدود 2 سال پیش، یک کودک هفت ساله در استان جورجیای آمریکا هدیه کریسمس خود را که هدفون بی سیم ایرپاد اپل بود، قورت داد. او به صورت کاملا غیرعمد این کار را انجام داد و مادرش مجور شد او را به بخش اورژانس بیمارستان ببرد. کیارا استرود، مادر این کودک هفت ساله هرگز تصور نمی کرد که ایرپاد هدیه او در نهایت به معده پسرش ختم گردد.

مادر این کودک در همین رابطه گفته بود: پسرم در ابتدا به من گفت که یک شیء بلند را درون دهان خود نگه داشته است. پس از آنالیز پزشکان بیمارستان و سردرگم شدن آنان، تصویر اشعه ایکس قطعات فلزی موجود در ایرپاد اپل را شناسایی کرد و پزشکان متوجه شدند که این کودک یکی از محصولات اپل را بلعیده است. مادر این کودک هم بسیار متعجب شده بود و پزشکان اورژانس اذعان کردند که تا به امروز با چنین چیزی روبرو نشده بودند.

در داستانی دیگر، مردی در تایوان ایرپاد خود را قورت را داد. او به خواب رفت و وقتی که بیدار شد متوجه شد که به اشتباه و تصادفی یکی از ایرپادهایش را خورده است. او پس از آنکه کوشش کرد تا با استفاده از قابلیت ردیابی آیفون خود، ایرپادش را پیدا کند متوجه واقعیت ترسناکی شد و آن این بود که صدای ایرپاد از داخل بدن خودش پخش می شد.

طبق گفته های این شخص او زیر پتوی خودش را چک نموده و دور و اطراف را برای پیدا کردن ایرپاد گشته است، اما این کوشش موفقیت آمیز نبوده و سپس متوجه شده که از داخل معده او صدایی می آید. او پس از آنکه دریافت ماجرا از چه قرار است خودش را به بیمارستان Kaohsiung Municipal United رساند. دکتر به وسیله اشعه ایکس تأیید کرد که او هدفون گم شده خود را قورت داده است.

البته این ماجرا چندان هم طول نکشید و این شخص آن روز هدفون خود را با موفقیت دفع کرد. اما شاید جالب ترین بخش ماجرا این بود که این ایرپاد همچنان صحیح و سالم بود و 41 درصد از شارژ آن به جای مانده بود. خوشبختانه، قاب پلاستیکی ایرپاد مانند یک محافظ عمل نموده بود، چرا که اجزای داخلی این دستگاه مانند باتری می توانست درصورت نبود این قاب برای شخص ایجاد مشکل کند.

منبع: Ubergizmo

منبع: دیجیکالا مگ

به "زنی ایرپادش را به اشتباه جای مسکن قورت داد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنی ایرپادش را به اشتباه جای مسکن قورت داد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید