زائران و گردشگران سفر به خراسان رضوی و مشهد را به زمان دیگری موکول نمایند

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، ایسنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، زائران و گردشگران سفر به خراسان رضوی و مشهد را به زمان دیگری موکول نمایند.

زائران و گردشگران سفر به خراسان رضوی و مشهد را به زمان دیگری موکول نمایند

سید جواد موسوی، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی اظهار کرد: در مصوبه ستاد انرژی استان خراسان رضوی از مسافرانی که قصد سفر به استان و بخصوص مشهد را دارند، درخواست شد که سفرهای غیرضروری خود را به زمان دیگری موکول نمایند.

وی به دلایل مصوبه این ستاد اشاره نمود و ادامه داد: تعدادی از مسافران و زائران طی چند روز گذشته با توجه به اختلال در برنامه تردد قطارها با مشکل روبرو شدند. بعلاوه تعدادی از مسافران به علت برودت هوا و یخبندان در جاده ها گرفتار شدند.

موسوی توضیح داد: مراکز اقامتی خراسان رضوی با کیفیت ترین خدمات را ارائه می نمایند و از آنجا که ممکن است خدمت رسانی به زائران و مسافران با مشکلاتی همراه باشد، از زائران و مسافران درخواست داریم سفر خود را به هفته آینده که شرایط آب و هوا بهبود پیدا کند، تغییر دهند.

وی خطاب به مدیران تاسیسات گردشگری استان نیز اظهار کرد: با توجه به بحران انرژی و افت شدید فشار گاز به علت برودت هوا همچنان در مصرف گاز برق و آب صرفه جویی نموده و نسبت به اختصاص سوخت جایگزین، تعطیلی فضاهای پرمصرف و غیرضروری از جمله استخر و فضاهای آبی، تجمیع رستوران ها در یک مجموعه و تمرکز اتاق ها و غیر فعال سازی سایر طبقات اقدام نمایند.

موسوی با اشاره به پیش بینی های هواشناسی گفت: سامانه بارشی جدیدی از روز گذشته وارد کشور شده که در استان خراسان رضوی نیز فعال خواهد شد و براساس این پیش بینی، آخر این هفته نیز مانند هفته گذشته با سرمای شدید روبرو خواهیم بود.

منبع: همگردی

به "زائران و گردشگران سفر به خراسان رضوی و مشهد را به زمان دیگری موکول نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زائران و گردشگران سفر به خراسان رضوی و مشهد را به زمان دیگری موکول نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید