در اجاره دفتر کار به چه نکاتی دقت کنیم؟

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، اگر آرزوی داشتن یک تجارت پیروز و رو به رشد در افراد وجود داشته باشد، اجاره یک دفتر یا مغازه ضروری به نظر می رسد. در زمینه اجاره دفتر کار باید چندین فاکتور را در نظر داشت. مکان، بودجه، شرایط و تعهدات قرارداد نکاتی هستند که برای معامله بهتر باید به آن ها دقت کرد. باید بازار را شناخت و موارد و نکات مهم اجاره را رعایت کرد.

در اجاره دفتر کار به چه نکاتی دقت کنیم؟

برترین موقعیت جغرافیایی را انتخاب کنید

هنوز هم موقعیت جغرافیایی در اجاره دفتر اهمیت زیادی دارد. روح تجارت به این بستگی دارد که موقعیت جغرافیایی کجا باشد. هر موقعیت جغرافیایی به ویژگی هایی شناخته شده است. بهتر است موقعیت جغرافیایی دور از مرکز شهر برای دفتر انتخاب نگردد. موسسات مهم، مکان های دولتی، مراکز خرید یا منطقه ها مسکونی شلوغ انتخاب های درستی برای دفتر کار هستند.

مکانی که برای دفتر کار انتخاب شده و به مشتری پیشنهاد داده می گردد، باید در دسترس باشد. دسترسی مناسب یکی از نکات مهم در اجاره املاک اداری به شمار می رود. دفاتری راحت تر در دسترس باشند، برای شما مناسب هستند و کارمندان هم رفت وآمد راحت تری به آن ها خواهند داشت.

بودجه را معین کنید

اینکه اجاره ها سنگین و گران است، یک واقعیت ناخوشایند محسوب می گردد. در واقع معین بودجه واقع بینانه و پایبندی به آن، اهمیت بسیاری دارد. برترین دفتر کار هم زمانی که بدهکار باشید برای حرفه شما به منزله موفقیت به شمار نمی رود. یک تجارت در این شرایط آسیب خواهد دید. برای معین واقع بینانه بودجه اجاره باید بودجه با حداقل و حداکثر تخصیص پیدا کند. هزینه های اضافی مانند نگهداری و نظافت در سبد بودجه قرار می گیرند. برنامه ریزی در مورد بودجه و پرداخت اجاره دفتر کار اهمیت زیادی دارد. مواردی مانند بازسازی، بیمه، مبلمان، خدمات و موارد دیگر نیز مهم بوده و حتما باید به هزینه اشتراک اینترنت هم دقت کرد.

در پی دفتر کار هستید؟ اینجا کلیک کنید!

مدت اجاره اهمیت دارد

طول اقامت یک ماجرای ساده نیست. اجاره دفتر کار در کوتاه مدت یا بلندمدت؟ اگر یک شرکت نوپا دارید، احتمالا آینده آن نامشخص است. شرکت شما سال آینده چگونه سود خواهد داشت؟ دو یا سه سال بعد چطور؟ در مشاغل مختلف این اولویت فرق دارد. تعهد به اجاره 5 ساله خوب است؛ اما اجاره برای مشاغلی که تازه رشد خود را آغاز نموده اند، چطور؟ این مشاغل بهتر است اجاره کوتاه مدت را انتخاب نمایند که امکان پذیرتر و ایمن تر است.

همکاری با یک مشاور حرفه ای برای اجاره دفتر کار

اجاره فضای اداری یا تجاری، تجربهٔ سخت و دشواری است. این فرآیند برای افرادی که مبتدی هستند، بسیار سخت و ناخوشایند خواهد بود. اما متخصصان می توانند در این زمینه به افراد یاری نمایند. این کار فرآیند اجاره دفتر کار را ساده تر می نماید.

یک مشاور املاک حرفه ای می تواند در پیدا کردن ملک اداری مناسب به شما یاری زیادی بکند. مشاوران محلی و آن هایی که به صورت دپارتمانی فعالیت می نمایند، گزینه های زیادی را به شما معرفی خواهند کرد. در کنار آن ها، پیدا کردن املاک مناسب از وبلاگ آبی اناری ها هم به آسانی امکان دارد و در ترکیب با مشورت یک مشاور حرفه ای، بسیار کارآمد خواهد بود.

روشنایی مناسب دفتر کار

نور مناسب یکی از عواملی است که در اجاره دفتر کار باید به آن توجه کرد. آنالیز ها نشان داده که فضای کاری که روشنایی طبیعی مناسبی داشته باشد، بازدهی کارمندان را افزایش می دهد. پس باید برای انتخاب دفتر کار مناسب به نورگیری ساختمان توجه کرد. سیستم های نوردهی مناسب، جایگزین خوبی برای نور طبیعی هستند.

صدای محیط اطراف و اجاره دفتر کار

اگر سر و صدا و هیاهوی شهر در دفتر کار بپیچد، احتمالا بازدهی پایین خواهد آمد. سرو صدای زیاد، تمرکز کارمندان را تحت تأثیر قرار می دهد. به هر صورت ممکن است مکان خلوت مناسبی که موقعیت خوبی هم داشته باشد، پیدا نگردد. در این حالت پنجره های دوجداره به یاری می آیند و بار آلودگی صوتی را کاهش خواهند داد.

نقش طبیعت در دفتر کار

در طراحی یک دفتر کار ایده آل، طبیعت اهمیت زیادی دارد. در بسیاری از دفاتر بزرگ کاری، یک وبلاگ آبی اناری ها مربوط به کاشت گل و گیاه در نظر می گیرند. کیفیت هوای داخل دفتر کار با این گیاهان بالاتر خواهد رفت. توجه داشته باشید که گیاهان علاوه بر این ویژگی ها از نظر روانی هم تأثیر مثبتی روی محیط خواهند داشت. به طور کلی اجاره محیط شرکت در محیط های آلوده چالش هایی را برای سلامتی ایجاد می نماید. با کاشت و نگهداری گیاهان، صاحب کسب وکار نشان می دهد که تا چه اندازه نگران سلامت پرسنل خود است.

دفاتر کار با اجاره رایگان در تهران

جمع بندی

اجاره دفتر کار یکی از کراحل ابتدایی راه اندازی شرکت محسوب می گردد و برخلاف تصور رایج، جایگاه ویژه و مهمی دارد. به عنوان اولین اصل به موقعیت جغرافیایی دفتر کار توجه کنید. نزدیکی به بانک ها، مراکز تجاری و زنده بودن محیط اهمیت زیادی دارد. بعلاوه نور و روشنایی در اجاره دفتر کار تاثبرگذار است. کاشت گیاهان انرژی و روحیه بالایی را در محیط کار ایجاد می نماید. بنابراین بهتر است دفترکار چنین ویژگی را داشته باشد. بعلاوه در دفتر کار باید آلودگی صوتی در حداقل باشد. اگر دفتر کار در محله شلوغی واقع شده است، پنجره های دوجداره می توانند این مشکل را برطرف نمایند. معین مدت اجاره، بودجه و یاری گرفتن از مشاوران حرفه ای می تواند فرایند پیدا کردن ملک مناسب را ساده تر کند.

منبع: بلاگ دیوار

به "در اجاره دفتر کار به چه نکاتی دقت کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در اجاره دفتر کار به چه نکاتی دقت کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید