خلیلی: پرسپولیس یک مربی بزرگ روی نیمکت دارد، کالدرون برای دیدار با طرفداران اشتیاق زیادی دارد

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس یکی از بهترین مربیان تاریخش را از دست داد، کالدرون برای دیدار با طرفداران اشتیاق فراوانی دارد.

خلیلی: پرسپولیس یک مربی بزرگ روی نیمکت دارد، کالدرون برای دیدار با طرفداران اشتیاق زیادی دارد

به گزارش ، به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، محسن خلیلی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پس از چند هفته سخت برای طرفداران، بازیکنان و مسئولان باشگاه، خوشبختانه امروز پرسپولیس به آرامش رسیده است. این آرامش همان چیزی است که یک تیم قهرمان احتیاج دارد، پرسپولیس برای آنکه بتواند در آغاز فصلی تازه خودش را برای دفاع از عنوان قهرمانی آماده کند احتیاج به انرژی بخشی و حمایت همه جانبه طرفداران دارد.

او اضافه نمود: به اعتقاد خلیلی حالا که همه ارکان باشگاه پرسپولیس کنار هم قرار دارند و برای یک هدف می جنگند باید طرفداران هم مثل همواره کنار تیم و باشگاه باشند،می دانم طرفداران عزیز تیم، روز های سختی را پشت سر گذاشتند. این چند هفته برای همه ما آزاردهنده بود، چرا که پرسپولیس یکی از بهترین مربیان تاریخش را از دست داد، با این وجود همه می دانیم که دیگر نمی توانیم به گذشته برگردیم. پرسپولیس حالا یک مربی بزرگ دیگر روی نیمکتش دارد. کالدرون با ما درباره ادامه روز های خوش پرسپولیس حرف زده، درباره چهارمین قهرمانی پیاپی و ما می دانیم این هدف بزرگ فقط زمانی قابل دسترس است که، دوباره همه کنار هم قرار بگیریم و به سرمربی جدیدمان اعتماد کنیم.

خلیلی درباره جزییات تصمیم باز کردن در های تمرین به روی طرفداران بیان نمود: بنده بعد از پیشنهاد به مدیرعامل باشگاه و موافقت او، موضوع را با کالدرون در میان گذاشتم. خوشبختانه وی بسیار استقبال کرد. در نتیجه قرار شد تمرین عصر امروز که ساعت 6 بعدظهر آغاز می گردد، با حضور طرفداران عزیز و رسانه ها باشد. کالدرون چیز های زیادی از طرفداران پرسپولیس شنیده ، روز اولی هم که به ایران آمدند گفتند این را می دانند که پرسپولیس پرتماشاگرترین تیم آسیاست. او به شدت برای دیدن طرفداران اشتیاق نشان دادند و تاکید نموده که حضور و حمایت آن ها، انگیزه و انرژی خودش، دستیارانش و بازیکنان تیم را چند برابر خواهد نمود.

مدیرتیم پرسپولیس اظهار امیدواری کرد که در تمرین امروز همه طرفداران، با درک درست از شرایط تیم، حمایت شان را از کادر جدید فنی و بازیکنان و مدیریت باشگاه نشان بدهند: در چند روز اخیر کسانی بیرون از باشگاه و تیم به من توصیه کردند که فعلا در های تمرین را به روی تماشاگران باز نکنیم، چون ممکن است دلخوری پیش بیاید، اما به همه آن ها اطمینان دادم که امروز یک روز ویژه خواهد بود و هوادارن فهیم پرسپولیس همه ما را به ادامه راهی که در چند سال گذشته طی شده، امیدوار خواهند کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "خلیلی: پرسپولیس یک مربی بزرگ روی نیمکت دارد، کالدرون برای دیدار با طرفداران اشتیاق زیادی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلیلی: پرسپولیس یک مربی بزرگ روی نیمکت دارد، کالدرون برای دیدار با طرفداران اشتیاق زیادی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید