بازگشت نایب قهرمان آسیا به لیگ، پرسپولیس در سودای برگشتن به کورس قهرمانی

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، در دیداری معوقه در هفته هشتم لیگ برتر، پرسپولیس مهمان نساجی است.

بازگشت نایب قهرمان آسیا به لیگ، پرسپولیس در سودای برگشتن به کورس قهرمانی

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، در آخرین دیدار هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران، پرسپولیس از ساعت 15:00 در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر مهمان نساجی است. این دیدار معوقه در حالی در قائمشهر برگزار می شود که سرخ­­ها به تازگی و با کسب عنوان نایب قهرمانی آسیا به ایران بازگشته­ اند.

شاگردان گل­ محمدی با انجام تنها 4 بازی و کسب 8 امتیاز در رده یازدهم قرار دارند و نسبت به صدرنشینان جدول 4 بازی کمتر دارند. آن­ها در 4 تقابل قبلی خود با نساجی 2 بار پیروز شده اند و 2 بار هم کار به تساوی کشیده شده است و هرگز از این تیم شمالی شکست نخورده­ اند. پرسپولیس در 4 بازی قبلی خود در لیگ برتر، 2 پیروزی و 2 تساوی داشته است و برد مقابل نساجی می­تواند آن­ها را تا رده ششم جدول بالا بکشد. عیسی آل­ کثیر همچنان مهم­ترین غایب سرخ­پوشان تهرانی است و باید دید شاگردان یحیی پس از غیبت طولانی در لیگ، چه نتیجه ­ای کسب خواهند کرد.

در سوی دیگر، شاگردان وحید فاضلی که آن­ها هم نسبت به صدرنشینان 2 بازی کمتر دارند، با 7 امتیاز در رده چهاردهم قرار دارند و برای فرار از منطقه خطر نیاز به کسب 3 امتیاز و اولین پیروزی تاریخ خود در لیگ برتر برابر پرسپولیس دارند. آن­ها در 5 بازی آخر خود تنها یک برد داشته­ و 3 بار هم شکست خورده­ اند. برد در این دیدار می تواند نساجی را تا رده ششم بالا بیاورد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بازگشت نایب قهرمان آسیا به لیگ، پرسپولیس در سودای برگشتن به کورس قهرمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت نایب قهرمان آسیا به لیگ، پرسپولیس در سودای برگشتن به کورس قهرمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید