خبرنگاران سرقت طلا در همدان به وسیله سایت دیوار

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، همدان- خبرنگاران- فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ماموران پلیس آگاهی پنج عضو یک خانواده که با استفاده از آگهی فروش طلا در سایت دیوار اقدام به سرقت طلای یک خانواده در شهر همدان نموده بودند را دستگیر کردند.

خبرنگاران سرقت طلا در همدان به وسیله سایت دیوار

سردار بخشعلی کامرانی صالح روز دوشنبه در گفت و گو با وبلاگ آبی اناری ها اعلام کرد: فرودین ماه سال جاری یک خانواده برای فروش 120 گرم طلا اقدام به درج اگهی بر روی سایت دیوار کرد که فردی برای خرید با آنها تماس برقرار نموده و آدرس محل سکونت فروشنده را جویا می گردد.

وی اضافه نمود: سه مرد و 2 زن با استفاده از یک دستگاه سواری پژو به آدرس محل سکونت فروشنده طلا واقع در منطقه باباطاهر همدان مراجعه نموده و فروشنده به منظور بازبینی و آنالیز، طلاها را در اختیار 2 زن خریدار قرار می دهد.

فرمانده انتظامی استان همدان ادامه داد: در این هنگام به یکباره زن ها به سرعت سوار خودرو سواری پژو شده و به همراه همدستان از محل متواری می شوند و تعقیب مالک طلاها برای متوقف کردن خودروی سارقان بی نتیجه می ماند.

سردار کامرانی صالح گفت: پس از تشکیل این پرونده در پلیس آگاهی، محل اختفای سارقان در غرب کشور شناسایی شده و تیمی برای دستگیری آنها به این استان مورد نظر عزیمت نموده و همه آنها را دستگیر و به پلیس اگاهی همدان منتقل می نمایند.

وی با بیان اینکه سارقان از طایفه فیوج و اعضای یک خانواده هستند ادامه داد: سارقان 120 گرم طلا را به سرقت برده و به مالخر فروختند که به زودی مالخر نیز دستگیر و طلاها بازگردانده می گردد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران سرقت طلا در همدان به وسیله سایت دیوار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرقت طلا در همدان به وسیله سایت دیوار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید