حضور نیرو های ما در سوریه با بایدن یا ترامپ فرق نمی کند

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، نماینده ویژه دولت آمریکا در امور سوریه پیش بینی کرد که نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تغییری در حضور نیرو های این کشور در سوریه ایجاد نخواهد کرد.

حضور نیرو های ما در سوریه با بایدن یا ترامپ فرق نمی کند

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ آبی اناری ها، نماینده ویژه دولت آمریکا در امور سوریه پیش بینی کرد که در حالت فرضی تغییر دولت آمریکا نیز در سیاست های منطقه ای ایالات متحده و حضور نیرو های این کشور در سوریه تغییری ایجاد نخواهد شد.

جیمز جفری نماینده ویژه دولت آمریکا در امور سوریه در تبادل نظر با وبگاه سیریا دیریکت این دیدگاه را عنوان نمود.

جیمز جفری در بخشی از این مصاحبه گفت، دولت ترامپ در تمام مدت روشن نموده که می خواهد با ایران ارتباط برقرار و با آن ها مذاکره کند.

وی با تهمت زنی علیه ایران گفت، مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا 12 مورد درباره ایران عنوان نمود که در دولت باراک اوباما رئیس جمهور قبلی ایالات متحده نیز وجود داشت و فکر می کنم با انتخاب بایدن، او از مواضعی که دولت اوباما در سال 2012 داشت، دور نخواهد شد.

جیمز جفری در بخش دیگر این مصاحبه گفت، آنچه می توانم به ویژه در خصوص سوریه بگویم این است که هیچ تغییری را در زمینه حضور نیروهایمان در سوریه، در سیاست تحریم ها و تقاضای ما برای خروج ایران از سوریه نمی بینم، خواه دولت بایدن باشد یا ترامپ.

دونالد ترامپ اخیرا طی سخنرانی در جمع طرفداران خود در پنسیلوانیا، مدعی شد: اگر بایدن [در انتخابات پیروز گردد]، چین آمریکا را تصاحب می نماید و ایران و اخوان [المسلمین] نیز خاورمیانه را صاحب می شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "حضور نیرو های ما در سوریه با بایدن یا ترامپ فرق نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور نیرو های ما در سوریه با بایدن یا ترامپ فرق نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید