بولتون: ترامپ خاتمه مجبور به ترک کاخ سفید می گردد

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، مشاور امنیت ملی پیشین ترامپ در مصاحبه با یک نشریه آلمانی گفت او با وجود مخالفت با نتیجه انتخابات ریاست جمهوری، پایان و ناگزیر کاخ سفید را ترک خواهد نمود.

بولتون: ترامپ خاتمه مجبور به ترک کاخ سفید می گردد

جان بولتون مشاور امنیت ملی پیشین کاخ سفید بر لزوم واکنش مقامات حزب جمهوری خواه به رفتارهای خارج از عرف دونالد ترامپ پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تاکید نمود.

وی در گفت وگو با نشریه آلمانی هاندلزبلات، سکوت بسیاری از چهره های حزب جمهوری خواه درباره رفتار ترامپ را خطری عظیم مطرح نمود. بر این اساس بولتون که سال ها نقش مشخص کننده ای در سیاست خارجی آمریکا داشت و به دلیل اختلافات شدید با ترامپ از تیم مشاوران او خارج شد، اکنون با رئیس سابق خود در حال تسویه حساب کردن است.

وی با اشاره به ادعای ترامپ در مورد دستکاری در انتخابات گفت: او کاخ سفید را ترک خواهد نمود ، اما همچنان ادعا خواهد داشت که نتیجه انتخابات به سرقت رفته است. بولتون همچنین از همقطارانش در حزب جمهوری خواه خواست تا از ترامپ فاصله بگیرند.

مشاور امنیت ملی پیشین ترامپ اخیراً به اروپاییان توصیه نموده بود که در مورد واکنش های انتخاباتی ترامپ کمی شکیبا باشند و روزهای آینده ترامپ را ببینند. وی در مصاحبه با شبکه تحریریه آلمان گفت: اکنون هیچ کس نباید به دلیل مسائل فعلی ما در واشنگتن ، ایمان خود به دموکراسی و حاکمیت قانون را از دست بدهد. مسائل ما فقط به دلیل نقص در سیستم نیست، بلکه بخاطر حضور شخصی به نام دونالد ترامپ است.

به گفته بولتون زمان تا 20 ژانویه (تحویل قدرت به بایدن) در نگاه اول طولانی به نظر می رسد. اما شکرگذاری، کریسمس و سال نو به زودی فرا می رسد. وی تاکید نمود: کاملا مطمئنم که پس از تحویل قدرت در روز بیستم ژانویه (اول بهمن) شرایط کاملا جدیدی خواهیم داشت.

با افزایش انتقادهای بولتون از رییس جمهوری کنونی آمریکا، ترامپ نیز واکنش های تندی نشان داده است از جمله این که در پیامی توییتری نوشته است:جان بولتون یکی از کند ذهن ترین افراد در دولت بود.

ترامپ همچنین بولتون را فردی عبوس، ساکت و احمق توصیف نموده و گفته است: او هیچ چیزی به امنیت ملی اضافه نکرد و فقط می گفت: بیایید جنگ کنیم! ، ایرنا

منبع: ایران آنلاین

به "بولتون: ترامپ خاتمه مجبور به ترک کاخ سفید می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بولتون: ترامپ خاتمه مجبور به ترک کاخ سفید می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید