ببینید : رونق و صفای خانه بومیان کیش در نمایشگاه فرهنگ ایران زمین

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، خبرنگاران : محمد جاسم پور مدیر خانه بومیان کیش در خصوص شرکت در نمایشگاه فرهنگ ایران زمین گفت: هدف ما از شرکت در این نمایشگاه، معرفی فرهنگ و آداب و رسوم بومیان جزیره است.

ببینید : رونق و صفای خانه بومیان کیش در نمایشگاه فرهنگ ایران زمین

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها ، از بومیان جزیره هستند. کسانی که در گذشته مالک واقعی و به حق کیش بوده اند و اکنون با سرمایه گذاری های هنگفت به وسیله بخش خصوصی، در گوشه ای از جزیره به دور از زرق و برق های پوچ، در کنار هم جزیره ای های خود زندگی می کنند.

محمد جاسم پور مدیر خانه بومیان کیش در خصوص شرکت در نمایشگاه فرهنگ ایران زمین گفت: هدف ما از شرکت در این نمایشگاه، معرفی فرهنگ و آداب و رسوم بومیان جزیره است.وی با ابراز رضایت از تعداد غرفه های نمایشگاه اعلام کرد: وقتی می بینم که از گوشه و کنار ایران آمده اند تا فرهنگ خاص منطقه خود را معرفی کنند به خودم افتخار می کنم که در کشوری با این سبقه فرهنگی زندگی می کنم.

جاسم پور ضمن انتقاد از زمان برگزاری نمایشگاه ابراز داشت: فکر می کنم زمان مناسبی را برای چنین نمایشگاهی انتخاب نکرده اند. اگر این یک نمایشگاه تخصصی بود شاید زمان برگزاری اهمیتی نداشت اما نمایشگاهی که برای حضور عموم مردم برنامه ریزی شده است باید در زمانی باشد که با آب و هوای مناسب آن منطقه در جهت حضور حداکثری بازدید کننده ها تناسب داشته باشد. در این فصل گرما کسی به جزیره سفر نمی کند و کمبود مسافر نیز عاملی برای عدم بازخورد شایسته نمایشگاه فرهنگ ایران زمین بوده است. گفتنی است که در زمینه تبلیغات نیز ضعیف عمل شد تا بر کمبود بازدید کننده بیفزاید.

مدیر خانه بومیان کیش در انتها ضمن تشکر از سایت وبلاگ آبی اناری ها برای پوشش اخبار و رویدادهای نمایشگاه گفت: قرار بود که این نمایشگاه با حضور اعضای اکو برگزار گردد اما فقط سفرای چندین کشور عضو آن هم برای یک ساعت در نمایشگاه حاضر شدند و آن توقعی که شرکت کنندگان از ارتباط با دیگر کشورها داشتند محقق نشد. امیدوارم که در آینده بتوان چنین نمایشگاه هایی را با شرکت کنندگان خارجی برگزار کرد.

منبع: توریسم آنلاین

به "ببینید : رونق و صفای خانه بومیان کیش در نمایشگاه فرهنگ ایران زمین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید : رونق و صفای خانه بومیان کیش در نمایشگاه فرهنگ ایران زمین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید