بازی نقش آفرینی Wyrdsong از سازندگان سابق بتسدا و آبسیدین معرفی گردید

به گزارش وبلاگ آبی اناری ها، یکی از عناوین جالب که در رویداد پیش از گیمزکام (Gamescom) معرفی گردید، بازی ویردسانگ (Wyrdsong) بود. این بازی به وسیله کارمندان قدیمی بتسدا (Bethesda) و آبسیدین (Obsidian) ساخته شده است. بازی ویردسانگ قرار است حالت فانتزی و تاریک داشته باشد. چیزی که تیم سازنده در آن تخصص دارند.

بازی نقش آفرینی Wyrdsong از سازندگان سابق بتسدا و آبسیدین معرفی گردید

هنوز اطلاعات زیادی از داستان این بازی منتشر نشده است. با اینحال شخصیت اصلی بازی به طور کامل قابلیت شخصی سازی خواهد داشت. همینطور اینکه دنیای بازی به نوعی کشور پرتقال در قرون وسطی است. طبق توضیحاتی که داده شده بازی دارای عناصر نقش آفرینی است. همینطور اینکه مبارزات و مأموریت های مختلف هم در این بازی وجود دارند.

یکی از نکات جالب بازی ویردسانگ این است که شما به واقعیت شک خواهید کرد. داستان سرای بازی ممکن است به شما دروغ بگوید. از طرفی بازی دارای سیستم انتخاب بوده که باعث می گردد فرایند بازی با تصمیم بازیکنان تغییر کند. در اصل شما به کارهای قبلی تیم سازنده این بازی نگاهی بیاندازید، متوجه خواهید شد که بازی به چه شکل خواهد بود. برای مثال عناوینی مثل اسکایریم یا فال اوت 4 همگی می توانند نشانه های خوبی برای این بازی باشند.

ویردسانگ هنوز در مرحله ابتدایی ساخت قرار گرفته است. به همین علت تاریخ عرضه، کنسول ها و موارد دیگر هنوز معین نیستند. حتی معلوم نیست که شرایط چند نفره آن به چه شکل خواهد بود. تنها چیزی که معین شده این است که بازی ویردسانگ با استفاده از موتور آنریل انجین 5 (Unreal Engine 5) ساخته خواهد شد. پس بازی از لحاظ گرافیکی سطح بالایی خواهد داشت.

در حال حاضر شرکت سازنده به شدت قصد استخدام دارد. پس اینطور که به نظر می رسد افراد زیادی روی این بازی کار خواهند کرد و ویردسانگ یک عنوان بسیار گسترده خواهد بود. سابقه تیم سازنده نشان می دهد که این بازی به احتمال زیاد حالت دنیا باز خواهد داشت. همین موضوع باعث می گردد تا جزئیات در آن اهمیت زیادی داشته باشد. حال باید صبر کرد و دید که شرکت سازنده یعنی (Wicked Games) در چه زمانی اطلاعات بیشتری از این عنوان عجیب منتشر خواهد نمود.

منبع: IGN.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی نقش آفرینی Wyrdsong از سازندگان سابق بتسدا و آبسیدین معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی نقش آفرینی Wyrdsong از سازندگان سابق بتسدا و آبسیدین معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید